LizteR Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hei! SÅ nettop på eltax anlegg på komplett. Tenker på å kjøpe et siden det er så billig, og fint! Lurer på om det er no bra i det heletatt? SKal bruke det til pc-en med et terratec 5.1 aureon sky lydkort som jeg skal kjøpe til. Er dette greit nok til dette bruket? Tenkte på Hollywood 5.1 surround anlegget og a 280 reciveren + Litt KA signalkabler osv.. BUrde jeg investere i nye kabler til anlegget eller holder det med de som er med? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg har en Eltax-sub, 10'-versjon. Angrer bittert på det kjøpet... Den brummer når signalet fra forsterkeren ikke sender signal eller nivået er veldig lavt. Eltax er billigbillig, ikke bra til noe i nærheten av hifi eller hjemmekino i hvertfall... Lenke til kommentar
LizteR Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Men, da vet du jo ikke om det jeg har tenkt å kjøpeer bra hvis du bare har en sub og går utifra den Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Vil nok tro at kvaliteten som det refereres til i posten om Eltax suben er gjennomgående for disse produktene. Har selv hatt den tvilsomme gleden av å høre på Eltax's produkter, og kan ikke si annet enn at du får det du betaler for. Mudrete lyd, null punch, masse rumling og som nevnt ovenfor, elendig skjerming som fører til en evig 50Hz brumming og popping og smelling i høyttalerne ved av/påslag. Ville spart pengene og jobba en måned eller to så det ble litt å rutte med før jeg kjøpte noe Bedre å spare penga nå og kjøpe anlegg til mørke høstkvelder når den tid kommer Lenke til kommentar
LizteR Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg skal jo bare ha et annlegg jeg kan KJøre på pc-en får å få litt mer en vanlig data høytaller kvalitet herda.. Er ikke snakk om så my penger heller 2400 spenn for hele dritten med lydkort og kabler er jo ikke så mye.. SKal jo heller ikke brukes med noe annet, er bare til å ha på gutterommet. Men dere har jo ike svart på sprs. om kabler til høytallere osv.. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Om du er fast bestemt på dette så funker det sikkert til dine behov, og det er jo så billig at du kan hive det om du skulle finne ut at du vil ha noe bedre... Til det anlegget greier det seg med billigste sort lampeledning og billigste RCA -kabler du finner. Lenke til kommentar
LizteR Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 ok.. Da funker det nokhelt fint til mitt enkle bruk.. Bruker de som følger med jeg da.. Lenke til kommentar
Tronich Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Tror ikke eltax er så dårlig som de skal ha det til.. Har eltax høytalere selv, og er kjempefornøyd med de. Men ville nok ha skaffet meg litt større høytaler kabler en de som er med. Det vil nok være sunnere for forsterkern i hvertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå