jvestby Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Bestilte en mp3 spiller fra komplett, men til tross for at lagerstatus var 50-99 når jeg handlet, så hadde de den ikke inne. Antatt dato er 5. august. Jeg må ha spilleren til 1. august så passer meg dårlig. Betalte med deres nye VISA ordning, men er litt usikker på om hvordan de refunderer disse pengene hvis jeg kanselerer orderen.. Pengene er trukket fra min konto. Noen som vet? Endret 23. juli 2004 av jvestby Lenke til kommentar
Meccer Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Prinsipielt skal ikke transaksjonen gjennomføres før de har sendt varene. Det som ofte skjer, er at butikken "reserverer" beløpet, slik at Visa tar det med i beregningen av tilgjengelig kreditt. Dersom de ikke har varen på lager, er det bare å avbestille. Reservasjonen skal da slettes etter et par dager. Endret 23. juli 2004 av Meccer Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Javel? Hva i all verden var vitsen med de to innleggene der? *fruste* ..og ja; det er riktig som post 2 sier - VISA trekker ikke pengene, de reserverer beløpet, noe som vil manifestere seg som om beløpet er trukket, men det "holdes" av banken og trekkes i det øyeblikket transaksjonen gjennomføres (les: når varen sendes). Endret 23. juli 2004 av transistorbass Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 transistorbass : Hørt om ironi? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 vil heller sei det går under sarkasme Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hvem bryr seg når det går ann å bare svare istedenfor å kverulere Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 transistorbass: la du i det hele tatt merke til at Meccer allerede har svart på spørsmålet? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) dj zool: Jeg vil heller si at det går under "fantasiløst fjas". 1) Lagerstatusen er oppgitt til å være 50-99. 2) Lagerstatusen viser seg riktignok å være feil og Komplett har ikke varen på lager. Hva er så skrekkelig morsomt med dette at man skal få seg til å skrive "Bra lagerstatus (smiley)" og "Konge lagerstatus (smiley)"? Slikt går vel under den berømte betegnelsen "Me too"-innlegg, og det er 100% unødvendig og ikke så rent lite barnslig. Morsomt er det heller ikke. Ironi? Ironi krever at man faktisk har et godt poeng å gå ut i fra. At en lagerstatus var 0 når den ble opplyst å være 50-99 er seriøst den billigste formen for humor, og kommentarer som "Bra lagerstatus (smiley)" er da ærlig talt bare utrolig teit. Om lagerstatusen hadde vært oppgitt til å være 400-499 eller 500-1000 eller noe, og trådstarter hadde fått en mail om at "Vi har desverre ikke flere enheter på lager" SÅ kunne jeg strekke meg til å synes at en kommentar i retningen av "Dæven - her går det unna" eller noe i den retningen hadde vært en anelse smilehull-manipulerende, men det dere kom med var rett og slett bare svaaaakt lite morsomt. blackbrrd: Ja, og hvis du leser posten min så ser du vel at jeg la merke til den, og nei; jeg hadde vel i teorien ikke noe spesielt å komme med sånn rent bortsett fra å fruste over den tiltaksløse holdningen til typiske forum-hengere. Endret 23. juli 2004 av transistorbass Lenke til kommentar
joebush Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Det er vel bare en manns mening. Du har nok ikke den samme sans for humor som de du kommenterer. Det behøver ikke å tas videre av den grunnen. Og dersom du referer til dem som "typiske forum.hengere", er du kanskje atypisk, og henger deg dermed med dine kommentarer. Endret 23. juli 2004 av joebush Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Sikkert ikke, men hvis deres mening er verd å ytre så er vel min like mye verd. Lenke til kommentar
joebush Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 men dine er så laaaaange. Lenke til kommentar
joebush Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) On-topic: Da du bestilte viste det seg å være mange igjen på lager. Men siden dette ikke stemte er du ikke forpliktet til din bestilling, og kan dermed avbestille uten å forvente noen form for straff. Dvs. at din bestilling var basert på feil informasjon av butikken. Endret 23. juli 2004 av joebush Lenke til kommentar
Meccer Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Foreslår at videre diskusjon tas på PM eller over et glass pils (brus?). Det blir for dumt å ta slike meningsutvekslinger på ting som ikke har med topic å gjøre. Spørsmålet til trådstarter er stilt og besvart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå