ikkeno Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 JA, men ser jeg jo blå himmel ute Da stakk jeg ut ja. Lenke til kommentar
kns Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Og her i Stavanger har det regnet i flere dager. Regner nå også. På vei til butikken i dag formiddag, frøys jeg, selv om jeg hadde bukse, t-skjorte og tjukk hettegenser. Elendige greier. Har aldri opplevd makan... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Jaja nå er det meldt varme dager fra søndag av her i bergen og skal vist bli 24-29grader varmt. Det spørs om det stemmer denne gangen da. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Er sommer i bergen nå vertfall.. par å 20 grader og steikende sol!! dette er deiligt! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Og da var det august! Og været er brukbart? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jaja nå er det meldt varme dager fra søndag av her i bergen og skal vist bli 24-29grader varmt. Det spørs om det stemmer denne gangen da. Varmt men overskyet, ser det ut som. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Igår var det iallfall 32 graderIdag minst 27 grader Den 22. var det og minst 27grader. (Tempraturene tatt i sola da...) I går var det 46* C i sola på verandaen. Regner med at det er der du også har målt tempraturene dine. Det var offisielt 27* C i Tromsø i går. Nemlig. Lenke til kommentar
kns Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Og her i sør var det 66,2 grader i dag formiddag. Fahrenheit, altså. Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg har stått klar med shorts og t-skjorte siden medio april, men tror kun jeg har fått brukt disse et to ganger. PINGLE Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 sommeren har vært i dass hele tiden Lenke til kommentar
kns Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Jeg har stått klar med shorts og t-skjorte siden medio april, men tror kun jeg har fått brukt disse et to ganger. PINGLE Hehehe.... sommeren har vært i dass hele tiden Korrekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå