Gå til innhold

Hvor ble sommeren av?

kns

Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller er dette den desidert dårligste sommeren vi har hatt her på sørvest-landet på lange tider (les:Stavanger)? Jeg har stått klar med shorts og t-skjorte siden medio april, men tror kun jeg har fått brukt disse et to ganger. Strandvær har forøvirg vært HELT ukelukket for alle andre enn isbadere. Det har regnet og blåst siden oktober i fjor! Det har vært skyfri himmel og solvarme omtrent 4-5 ganger i år. Hver gang=noen timer, helt til det har skyet til igjen. Greit nok, at vestlandssommeren kan være både treg og litt ustabil, men det får da finnes grenser!? Hva er det som skjer? Forbanna greier altså. Vet at det er både nyttesløst og meningsløst å spre surmaga kritikker om været, men nå måtte jeg bare. Jeg er vanligvis en tolerant fyr, men nå renner begeret over. Arghhhhhh. Måtte bare få ut litt frustrasjon. :cry:

Takk, det var alt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sommeren kommer nok helt sikkert. Vent til august du.

Joda, den kommer sikkert i august/september en gang, men problemet er da at det ikke blir ordentlig hetesommer med bading, strandliv og solbrent hud.

Det blir liksom bare en fin høst..

Akkurat nå er det forresten 12 grader her i Stavanger. Vinden er oppe i nesten 10 m/s, og det regner noe helt vanvittig. I løpet av ca 100 meter tur/retur nærmeste beninstasjon ble jeg søkk våt inn til beinet.

Det hjelper ikke å klage, men nå må jeg bare... :p

Lenke til kommentar
Hos er var det idag tredje dagen på rad med 30'grader

30 grader for tredje dag på rad her også. Her inne= under fleecegenseren, lua og polvottene...... :cry:

Endret av kns
Lenke til kommentar

30 grader tre dager på rad i norge? Hørtes drøyt ut :hmm: Ser at Alta på temperaturlista til NRK er varmest i dag med 25 grader.

Her er det forøvrig 22 grader akkurat nuh 22:48 :D

Og du KNS, jeg kan love deg at august-varme kan overgå juni-varme og forsåvidt juli-varme uten problem. (sett opp mot normalen) I allfall i nordnorge!

Dessuten er det varmere i sjøen om høsten...

Lenke til kommentar
30 grader tre dager på rad i norge? Hørtes drøyt ut :hmm: Ser at Alta på temperaturlista til NRK er varmest i dag med 25 grader.

Her er det forøvrig 22 grader akkurat nuh 22:48 :D

Og du KNS, jeg kan love deg at august-varme kan overgå juni-varme og forsåvidt juli-varme uten problem. (sett opp mot normalen) I allfall i nordnorge!

Igår var det iallfall 32 grader

Idag minst 27 grader

Den 22. var det og minst 27grader.

(Tempraturene tatt i sola da...)

Lenke til kommentar

Hehehe...takk for at du vekker håpet! Det (håpet om sommer) har nemlig ligget nede for telling en god stund nå..

Og når jeg tenker meg om, har du faktisk rett ang luft- og badetemperaturene i august. Hah, nå ser jeg litt lysere på saken! Bra du nevnte det der...hadde glemt det helt. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...