kns Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Er det bare meg, eller er dette den desidert dårligste sommeren vi har hatt her på sørvest-landet på lange tider (les:Stavanger)? Jeg har stått klar med shorts og t-skjorte siden medio april, men tror kun jeg har fått brukt disse et to ganger. Strandvær har forøvirg vært HELT ukelukket for alle andre enn isbadere. Det har regnet og blåst siden oktober i fjor! Det har vært skyfri himmel og solvarme omtrent 4-5 ganger i år. Hver gang=noen timer, helt til det har skyet til igjen. Greit nok, at vestlandssommeren kan være både treg og litt ustabil, men det får da finnes grenser!? Hva er det som skjer? Forbanna greier altså. Vet at det er både nyttesløst og meningsløst å spre surmaga kritikker om været, men nå måtte jeg bare. Jeg er vanligvis en tolerant fyr, men nå renner begeret over. Arghhhhhh. Måtte bare få ut litt frustrasjon. Takk, det var alt. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Flytt til spania eller noe sånt! Lenke til kommentar
kns Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Flytt Spania hit heller! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Sommeren i år er blant de verste som eg kan huske. Før når eg var yngre var det bar bonus at det var fint vær men nå krever eg sol på kroppen. Dette er vel det vi må bøte for pga fjorårets knallsommer. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Her i nord har det være en kanonsommer, hatt fint vær nesten hele tiden Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Sommeren kommer nok helt sikkert. Vent til august du. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Enda en større grunn til å være inne og pilse foran tv'en, med ørten usette dvd-filmer på stuebordet. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 I Trondheim hadde vi en fabelaktig start på mai - men etter vi kom litt utover skulle man tru det var høst helt fram til nå Regn er det også.. Lenke til kommentar
kns Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Sommeren kommer nok helt sikkert. Vent til august du. Joda, den kommer sikkert i august/september en gang, men problemet er da at det ikke blir ordentlig hetesommer med bading, strandliv og solbrent hud. Det blir liksom bare en fin høst.. Akkurat nå er det forresten 12 grader her i Stavanger. Vinden er oppe i nesten 10 m/s, og det regner noe helt vanvittig. I løpet av ca 100 meter tur/retur nærmeste beninstasjon ble jeg søkk våt inn til beinet. Det hjelper ikke å klage, men nå må jeg bare... Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Det var idag tredje dagen på rad med 30'grader Endret 24. juli 2004 av Lars Anders Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Sommeren i år har rett og slett vært LABER Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Edit: Dobbelpost Endret 24. juli 2004 av darkness| Lenke til kommentar
kns Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Hos er var det idag tredje dagen på rad med 30'grader 30 grader for tredje dag på rad her også. Her inne= under fleecegenseren, lua og polvottene...... Endret 24. juli 2004 av kns Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 30 grader tre dager på rad i norge? Hørtes drøyt ut Ser at Alta på temperaturlista til NRK er varmest i dag med 25 grader. Her er det forøvrig 22 grader akkurat nuh 22:48 Og du KNS, jeg kan love deg at august-varme kan overgå juni-varme og forsåvidt juli-varme uten problem. (sett opp mot normalen) I allfall i nordnorge! Dessuten er det varmere i sjøen om høsten... Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 30 grader tre dager på rad i norge? Hørtes drøyt ut Ser at Alta på temperaturlista til NRK er varmest i dag med 25 grader.Her er det forøvrig 22 grader akkurat nuh 22:48 Og du KNS, jeg kan love deg at august-varme kan overgå juni-varme og forsåvidt juli-varme uten problem. (sett opp mot normalen) I allfall i nordnorge! Dessuten er det varmere i sjøen om høsten... Igår var det iallfall 32 grader Idag minst 27 grader Den 22. var det og minst 27grader. (Tempraturene tatt i sola da...) Lenke til kommentar
kns Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Og du KNS, jeg kan love deg at august-varme kan overgå juni-varme og forsåvidt juli-varme uten problem. (sett opp mot normalen) I allfall i nordnorge!Dessuten er det varmere i sjøen om høsten... Hehehe...takk for at du vekker håpet! Det (håpet om sommer) har nemlig ligget nede for telling en god stund nå.. Og når jeg tenker meg om, har du faktisk rett ang luft- og badetemperaturene i august. Hah, nå ser jeg litt lysere på saken! Bra du nevnte det der...hadde glemt det helt. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Sommeren i Bergen har ikke vært noe bra til nå, noen enkelte dager som har vært ganske bra! Temperaturen syns jeg ikke er så gale, men sier ikke Nei Takk til 10 grader til... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Har sittet inne og ventet på regn i snart 2 uker. Men det har ikke kommet èn dråpe. Det er bare sol her. Søren klype. PS: Det var IKKE ironisk. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Sommeren i år har rett og slett vært LABER akuratt slik som vinteren var... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Var jo kongevær i Trondheim i dag. Var ute og jogget opp på fjelltopper. 500moh, herlig utsikt ned mot Trondheim sentrum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå