Normann78 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg sitter med et Sony DSC-P100 kamera og følgende problem har dukket opp: På ALLE bilder, men spesiellt tydelig på lyse/himmel bilder, er det en sort flekk på alle bilene. Den endrer seg ved fokusering i størrelse og tydelighet og ved digital zoom forsvinner den utenfor bilde kant. Det er ingen ting på linsen og ingen skraper. Dette leder meg til å tro noe sitter fast på innsiden av linsen og dette "noe" må bort... Kamera er 1mnd gammel og er kjøpt i Singapore. Jeg har kvittering og stemplet og signer Sony garanti. Hvordan går jeg frem for å få dette levert i Norge? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
jaknudsen Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Fant du ut av dette? Kan se ut som jeg har samme problem på mitt P150. Lenke til kommentar
dan2003 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hadde samme problemet med mitt P150. Jeg sendte det inn på reperasjon noe som visste seg å ta veldig lang tid. Her i norge fant De ikke feilen så kameraet vart sendt til Frankrike der hele objektivet vart skiftet. Fekk kameraet tilbake etter ca 1 - 1 1/2 måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå