Launch Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hvor ofte bør jeg bytte vann i vannkjølingen min? Har ingen som helst fordamping eller lekarskjer så væskenivået er det samme etter tre måneder. Har masse batterivann og kjølevæske guffe og no gugge kverk oppi så det er heller ingen antydninger til grums eller gruff. Tempraturene er også gode 30grader idle. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Så lenge det holder seg, så trenger du egentlig ikke å skifte enda Jeg trur jeg må skifte snart,,. ligger på 50 C med vannkjølinga mi EDIT: Målte tempen på CPU'en seff, Men kjøler ned en overklokket CPU å overklokket 3d kort... Endret 23. juli 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Launch Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Tempen går vist opp hvis det begynner å binde seg sammen større partikler, har man tett system så er det teoretisk bare alger som kan vokse, men har man antistoffer for alger så bør jo heller ikke dette komme. Sollys kan vist også reagere med væsken tror jeg. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Høres ut som du godt kan vente et år til før du gjør noe! Lenke til kommentar
Launch Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Kjekkt men må nok lage ny væske når jeg skal flytte vannkjølingen inn i en liten Shuttle, får prøve å søle minst mulig hehe. Har ihvertfall oppskriften på bra væske mix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå