Gå til innhold

Finnes ikke Logitech MX510 UTEN ledning?


Anbefalte innlegg

Topic...

Jeg skal nå kjøpe meg ny mus, siden den "gamle" MX700-musa mi begynner å bli slitt...

Jeg har sett utallige bilder og lest så mye ros om MX510 at jeg er nesten forelsket! :love:

Det er så fett at HVER ENESTE av MX510-musene er UNIKE i utseende!

MEN! nå kommer selvfølgelig problemet: Jeg finner ikke MX510 UTEN ledning!

Jeg VIL ikke ha ledning!

Noen som vet om det finnes noen versjoner av den uten ledning??? (Helst med lader slik som MX700)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[iC' date=23/07/2004 : 20:26]
nope, det finnes ikke. Sorry mac..

 

det er en gamer mus, og skikkelige gamere tåler ikke trådløst ;)

:cry: Jeg er jo en 24/7 gamer! Jeg gjør jo ikke annet enn å spille!

og jeg tåler ikke ledninger!!! :cry: ... :thumbdown:

Du kan trygt gå for MX700 dersom du plent skal ha trådløst. Men jeg ville allikevel anbefalt MX510 med tråd...

Lenke til kommentar

dessuten hvorfor vil du ha trådløs når du er gamer?

musa blir mye tyngre og presisjonen dårligere ettersom den er trådløs, etter en stund, hvis du har uflaks(men det skjer ofte) begynner musa di å ''flimre'' det vil si at den beveger seg opp å ned på skjermen uten at du har kontroll(vanskelig å forklare, må oppleves)

 

å nei du, bestill mx510. Du kommer ikke til å angre, garantert!!

Lenke til kommentar

Jeg er en aktiv cs spiller og før brukte jeg MX700. Alle andre sa at trådløst var så elendig til spill osv, men jeg var uenig. Jeg hatet ledning.

 

Men når min MX700 på tragisk vis sluttet å virke bestemte jeg meg for å kjøpe MX510. Som nevnt tidligere bare finnes med ledning. Jeg har ikke angret ett sekund. Trådløst er seriøst jævlig dårlig sammenlignet.

 

Du må nesten ha testet mye med begge delene for å merke forskjell.

 

Så mitt råd: Kjøp MX510. Du vil ikke angre

Lenke til kommentar

Ja, jeg har veldig lyst, og den er ikke så dyr, men det er bare så forbanna at datapulten min er konstruert slik at skjermen ligger på en måte "nedi" pulten!

Og jeg bruker nå en mus MED ledning nå, siden MX700 musa mi plutselig henger seg noen ganger når jeg trykker på den (feks at jeg skyter selv om jeg IKKE trykker på tasten!) men musa med ledning er så ekkel, fordi ledninga "drar" musa mi fremover og mot enden av det "platået" jeg har musa mi! :cry:

Lenke til kommentar

trådløs til spilling = stygge ord som moderatorer ikke tåler

 

2 som spiller med trådløs i samme rom = stygge ord som er lite smart å uttale i stater med dødsstraff... ;)

 

snakker av erfaring (har riktignok ikke erfaring med logitech...)

 

EDIT: leif

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
trådløs til spilling = stygge ord som moderatorer ikke tåler

 

2 som spiller med trådløs i samme rom = stygge ord som er lite smart å uttale i stater med dødsstraff... ;)

 

snakker av erfaring (har riktignok ikke erfaring med logitech...)

 

EDIT: leif

Vel, Logitech er VELDIG bra på det med å unngå kryssninger av mus-signaler...

I allefall de nyeste modellene (MX modellene)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...