danilovic Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Åssen får man til det? Husker bare hadoken, og snurre-sparke-teket. Dere vet, når Ken/Ryu skriker "SHORYUKEN!!!11one". Lenke til kommentar
Mr_Snuffles Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Når figuren din vender mot høyre trykker du først til høyre, så rett ned, og til slutt skrått-ned-til-høyre i en "rullende" bevegelse og trykker punch Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 TIDIG SPILL DET AS!!!!!!!!! Faen, eg ruler så inn i h***** i det spillet, spillt det hele livet... Ingenting er så forferdelig som å ikke greie, å vinne, det tar nesten liv av meg, blir så pissst! Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 har også spilt det hele livet.. som smågutt lekte jeg mye som ruy:P Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Faen, eg ruler så inn i h***** i det spillet, spillt det hele livet... Gjelder dette kun sf2 serien eller spiller du noe sf alpha 3 eller capcom vs snk 2 ? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Ahh Streetfighter.. Digger alt som har med det å gjøre;) Har sett alle filmene, og serien, og leser det nye bladet.. Jises å tøft Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Må innrømme at jeg er ganske hekta på sf jeg også Spiller capcom vs snk 2 så ofte jeg kan, men sf miljøet er ikke akkurat det største her i Norge. Anime,ene var ganske gode, sett bort fra sf V Har ikke noen tegneserier, har du noen å annbefale ? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Må innrømme at jeg er ganske hekta på sf jeg også Spiller capcom vs snk 2 så ofte jeg kan, men sf miljøet er ikke akkurat det største her i Norge. Anime,ene var ganske gode, sett bort fra sf V Har ikke noen tegneserier, har du noen å annbefale ? Jeg har nå bare sett Streetfighter V2, ås vet ikke hva bare V innebar. Og når det kommer til tegneserier så har jeg falt ut etter blad nr 7 elns siden jeg er i militæret, + at de trolig ikke selges i norge.. Men de var griseråe Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Street Fighter V er en serie på rundt 24 episoder. Se heller animen Street Fighter Alpha, den er ganske god. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Si meg hva det handler om, så kan det hende det faktisk er V2 du snakker om.. V2 hadde nemlig også 24-25 episoder om jeg ikke husker HELT galt.. Jeg har sett Streetfighter Alpha, og jeg likte bedre Streetfighter2 ''the animated movie" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå