Viewety Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hei! Vurderer å kjøpe meg en lcd-skjerm om ikke så altfor lenge. Derfor lurte jeg på hvilken av disse to skjermene jeg burde kjøpe. Også om noen har den nye Q17S+ som kan si sin mening om den? Mvh Sondre Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Har ikke noe kjennskap til q17s+, men Nec 1760NX er et sikkert kjøp da denne er den beste LCD skjermen man får idag Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Test av Q17+ har vært rett rundt hjørnet lenge, og bør komme snart Lenke til kommentar
Viewety Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Test av Q17+ har vært rett rundt hjørnet lenge, og bør komme snart Noen som vet sånn omtrent når den kommer ? Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Satser på denne uka. Det hr vært litt hektisk her den siste tiden. Tar siste finish på den imorgen Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Slenger meg på her også. Nec MultiSync 1760NX er en skjerm du garantert ikke vil angre på hvis du kjøper den. Det er den beste skjermen jeg har vært borti. Egner seg like godt til spill og film som til desktop. Finnes ikke etterslep. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Nec1760NX får hos meg. Den er lekker å se på og er bra i spill. Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Gøy å se at alle her anbefaler en av skjermene uten å ha sett den andre engang Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 NEC 1760 NX !! Knuser Hundai any day. Nå regner jeg med at q17s+ sikkert får toppkarakter hos tomshardware. Og det bør jo være et signal om at du bør velge noe annet Go safe, go NEC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå