sniff Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hei, jeg lurer på det samme som Bjaa, bare dette gjelder hotell og næringsmiddel fag! Blir de veldig overgang? Og blir de veldig mye lekser osv? kom også med andre kommentarer! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Ya! Har du søkt noe uten å være klar over hva du går til? Hvem bryr seg, det blir vanskeligere. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Videregående er mest enkelt. Gikk fra 4,2 til 5,3 fra 10ende til GK. idzidzidz. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Videregående er mest enkelt. Gikk fra 4,2 til 5,3 fra 10ende til GK. idzidzidz. Kommer nok mye an på skolen du går på. Jeg gikk fra 54,7 (ujevn karakter pga. både muntlig og skriftlig eksamen i matte + standpunktkarakter) og ligger nå på rundt 40. Så mye fikk jeg igjen for å jobbe meg inn på en "eliteskole". Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Første året på skoler er alltid skitlett da. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Første året på skoler er alltid skitlett da. Ikke nødvendigvis.... Nå må du ikke lure disse stakkerene som kaster seg ut i det ukjente... Ken jo hende de får en baksmell Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Første året på skoler er alltid skitlett da. Er vel ikkje alle som synes det... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jammen altså. De "vanlige" fagene har iaffal bare repetisjon fra årene før, så om man har fulgt med litt burde man klare seg gjennom første året rimelig greit. Ikke at jeg har gått verken allmenn eller hotellopplegg. ;------p Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 sleit litt med matta på gk elektro jeg, men med litt skjerpings etter jul fikk jeg da 3 der og. ellers gikk jeg opp en halv karakter etter jul ellers og i snitt.. hadde 4 når jeg var ferdig i snitt, 10'ende på u skolen ahdde jeg vel 3,4 i snitt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Kommer nok mye an på skolen du går på. Jeg gikk fra 54,7 (ujevn karakter pga. både muntlig og skriftlig eksamen i matte + standpunktkarakter) og ligger nå på rundt 40. Så mye fikk jeg igjen for å jobbe meg inn på en "eliteskole". Går, sorry.. GIKK på en av norges største eliteskoler. Ligger vel som nr.3 i Norge. Det er hva du gjør det til. Gjorde ingenting på ung.skolen, gjorde ingenting på vgs heller. Bare å godsnakke med de mannlige lærerne og ikke være fremmed for litt kveldskos med de kvinnelige det! Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Går, sorry.. GIKK på en av norges største eliteskoler. Ligger vel som nr.3 i Norge. Det er hva du gjør det til. Gjorde ingenting på ung.skolen, gjorde ingenting på vgs heller. Bare å godsnakke med de mannlige lærerne og ikke være fremmed for litt kveldskos med de kvinnelige det! Hvilken skole var det? EDIT: Skriveleif Endret 23. juli 2004 av The_Miracle Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Som jeg selv sa: Jeg var for slapp, slik jeg var på ungdomsskolen. Eneste tipset jeg kan gi er å ikke ta noe for gitt, og å følge med jevnt. EDIT: Se på forsiden. Det er klart det tar motet fra deg når slikt blir frontet så INNMARI. http://www.oslo-katedral.vgs.no/ Endret 23. juli 2004 av HalTan Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 The_Miracle: Adolf Øien VGS i tr.heim HalTan: Vet, han der bør brenne. Ikke var'n spesielt stygg heller. Dame har'n og! BURN, BABY BURN!!!! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 OK, så er det bort i mot umulig å få full pott med seksere, men egentlig så burde det motivere? Han viser at det er mulig å gjøre det bra på skolen. Hvor er konkurranseinstinket? Motiver deg selv, så får du etter hvert karakterer å skryte av du også Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) EDIT: Se på forsiden. Det er klart det tar motet fra deg når slikt blir frontet så INNMARI. http://www.oslo-katedral.vgs.no/ Landets største rævsleiker? Endret 24. juli 2004 av Manuel Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Landets største rævsleiker? Nah, tror ikke det. Han er vel flink. Men jeg liker faen ikke hvordan skolen fronter det så JÆVLIG. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hotell og Næring er jo en yrkesretta linje med få allmenfag, det vil nok si at overgangen blir lettere fra ungdomskolen og mindre lekser. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hvem trenger egentlig en så jævla høy poengsum? Fyren hevder at han burde skjerpe seg om han får en femmer; altså hvem trenger så mange poeng? Ingen studier jeg kjenner krever minimum 6 i snitt for å komme inn. Jaja, kanskje fyren digger å arbeide, vi er alle forskjellige... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå