Gå til innhold

Forskjell fra u.skole til hotell

sniff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Videregående er mest enkelt. Gikk fra 4,2 til 5,3 fra 10ende til GK. idzidzidz.

Kommer nok mye an på skolen du går på. Jeg gikk fra 54,7 (ujevn karakter pga. både muntlig og skriftlig eksamen i matte + standpunktkarakter) og ligger nå på rundt 40. :shrug: Så mye fikk jeg igjen for å jobbe meg inn på en "eliteskole". :shrug:

Lenke til kommentar
Kommer nok mye an på skolen du går på. Jeg gikk fra 54,7 (ujevn karakter pga. både muntlig og skriftlig eksamen i matte + standpunktkarakter) og ligger nå på rundt 40. :shrug: Så mye fikk jeg igjen for å jobbe meg inn på en "eliteskole". :shrug:

Går, sorry.. GIKK på en av norges største eliteskoler. Ligger vel som nr.3 i Norge. Det er hva du gjør det til. Gjorde ingenting på ung.skolen, gjorde ingenting på vgs heller. Bare å godsnakke med de mannlige lærerne og ikke være fremmed for litt kveldskos med de kvinnelige det! ;)

Lenke til kommentar
Går, sorry.. GIKK på en av norges største eliteskoler. Ligger vel som nr.3 i Norge. Det er hva du gjør det til. Gjorde ingenting på ung.skolen, gjorde ingenting på vgs heller. Bare å godsnakke med de mannlige lærerne og ikke være fremmed for litt kveldskos med de kvinnelige det!  ;)

Hvilken skole var det?

EDIT: Skriveleif

Endret av The_Miracle
Lenke til kommentar

Hvem trenger egentlig en så jævla høy poengsum? Fyren hevder at han burde skjerpe seg om han får en femmer; altså hvem trenger så mange poeng? Ingen studier jeg kjenner krever minimum 6 i snitt for å komme inn.

Jaja, kanskje fyren digger å arbeide, vi er alle forskjellige... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...