Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

mopeden min! Derbi senda sm


sniff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Derbi Senda er en fin moped den, når man tar av klistremerkene...

Neonlys... hufff :cry:

 

Om du skal være en tøff "mopedstyler" så tar du av begge speila slik at du ikke ser en dritt av trafikken bak deg!! Dessuten så bare MÅ du ta av blinklysa slik at de andre trafikkantene ikke får sjangs til å se dine planer...Og du har glemt å heve den, brekke skiltet osv...

 

:roll:

Lenke til kommentar
Derbi Senda er en fin moped den, når man tar av klistremerkene...

Neonlys... hufff :cry:

 

Om du skal være en tøff "mopedstyler" så tar du av begge speila slik at du ikke ser en dritt av trafikken bak deg!! Dessuten så bare MÅ du ta av blinklysa slik at de andre trafikkantene ikke får sjangs til å se dine planer...Og du har glemt å heve den, brekke skiltet osv...

 

:roll:

Klarlakk, og kanskje noen hjemmelagde flammeklistremerker. Og sist men ikke minst, No2 flaske :p

Lenke til kommentar
HalTan:

 

Selvfølgelig har du lov å svare på spørsmålet, men hva godt venter du å få ut av det du svarer? Tror du forumet blir en bedre plass av at du slenger med leppa hele tia med usmakelige kommentarer? :)

Trådstarter spurte om hva vi mente om mopeden hans, HalTan svarte, kan ikke se noe galt i det. ;)

 

 

OT: Kunne kanskje fjernet neonlyset, som andre har påpekt.

Lenke til kommentar
HalTan, hvis du ikke har noe positivt å komme med så hold kjeft. :) (eller "la være å komme med det" heter det vel, egentlig.)

 

Jeg syns faktisk den var grisefet! Neonlys gå'kke på scootern min trur jeg. :( Jevli fet vaffal! :)

Man må da få lov til å komme med sin mening når han trådstarter spørr om hva folket på forumet synes om mopeden hans..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...