Marvil Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Lakkeringen/klistremerkene/whatever på kroppen. Det er klistremerker originalt fra fabrikk. De er røde. Blinkers og siderefleks er påbudt. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Er det blodharry med reflekser som følger med sykkelen orginalt (og er påbudt) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Derbi Senda er en fin moped den, når man tar av klistremerkene... Neonlys... hufff Om du skal være en tøff "mopedstyler" så tar du av begge speila slik at du ikke ser en dritt av trafikken bak deg!! Dessuten så bare MÅ du ta av blinklysa slik at de andre trafikkantene ikke får sjangs til å se dine planer...Og du har glemt å heve den, brekke skiltet osv... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Derbi Senda er en fin moped den, når man tar av klistremerkene...Neonlys... hufff Om du skal være en tøff "mopedstyler" så tar du av begge speila slik at du ikke ser en dritt av trafikken bak deg!! Dessuten så bare MÅ du ta av blinklysa slik at de andre trafikkantene ikke får sjangs til å se dine planer...Og du har glemt å heve den, brekke skiltet osv... Klarlakk, og kanskje noen hjemmelagde flammeklistremerker. Og sist men ikke minst, No2 flaske Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 HalTan: Selvfølgelig har du lov å svare på spørsmålet, men hva godt venter du å få ut av det du svarer? Tror du forumet blir en bedre plass av at du slenger med leppa hele tia med usmakelige kommentarer? Trådstarter spurte om hva vi mente om mopeden hans, HalTan svarte, kan ikke se noe galt i det. OT: Kunne kanskje fjernet neonlyset, som andre har påpekt. Lenke til kommentar
sniff Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Syntes de er helt greit at HalTan ikke likte mopeden min! De er jo bare en smak sak! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Blinkers og siderefleks er påbudt. Herregud, jeg snakket ikke om blinklysa. Ja, jeg prata om "fartstripene". Endret 24. juli 2004 av HalTan Lenke til kommentar
power Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 HalTan, hvis du ikke har noe positivt å komme med så hold kjeft. (eller "la være å komme med det" heter det vel, egentlig.) Jeg syns faktisk den var grisefet! Neonlys gå'kke på scootern min trur jeg. Jevli fet vaffal! Man må da få lov til å komme med sin mening når han trådstarter spørr om hva folket på forumet synes om mopeden hans.. Lenke til kommentar
power Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Lakkeringen/klistremerkene/whatever på kroppen. Det er klistremerker originalt fra fabrikk. De er røde. Blinkers og siderefleks er påbudt. Blinlys på moped er ikke påbudt. Men hvis de er montert på skal de fungere da.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 bah, den der er drit fet, har den forskjermen på tsx'en min æ.. Skulle egentlig få ei sånn frontlykt å, med han karen som æ skulla kjøp av bare forsvant :S dessuten er katoder på en slik fet sykkel dritt rått.. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 er det ikke påbudt med blinklys på moped? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Er ikke påbudt å ha det montert, men om det er montert så skal det virke. Fjerner du blinklysanlegget er det lovlig. Er ikke sikker på om man må fjerne bryteren og slikt eller om det holder å fjerne selve lysa. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Men du er vel likevel pliktig til å gi signal? Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Den var ikke noe særlig pen Endret 23. september 2004 av STrat2k Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Fikk ikke sett bilde ditt, men her er vertfall min Honda NSR125R Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå