Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

mopeden min! Derbi senda sm


sniff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var jo en utdypende og frisk kommentar, HalTan.

 

Jeg synes det så ut som et fint kjøretøy, kan huske at jeg rånte som en guttunge da jeg først fikk mopeden min. Litt harry med neonlys eller hva det nå er det er, men bevares, whatever floats your boat.

 

Åh, gleder meg til å få bilen og lappen :D

Lenke til kommentar
Det var jo en utdypende og frisk kommentar, HalTan.

Han spurte hva jeg synes om mopeden hans, jeg svarte. Jeg synes ikke "kul nok den" er en spesiellt mye mer utdypende og/eller frisk kommentar, egentlig. Han spurte, jeg svarte.

 

Skal jeg utdype enda mer vil jeg vektlegge hvor stygge neonlysene er, og hvor griseharry de oransje detaljene er.

 

Fornøyd?

Lenke til kommentar
HalTan, hvis du ikke har noe positivt å komme med så hold kjeft. :) (eller "la være å komme med det" heter det vel, egentlig.)

Har jeg ikke lov å svare på spørsmålet, bare fordi jeg ikke mener det samme som deg? :roll:

 

Jeg syns faktisk den var grisefet! Neonlys gå'kke på scootern min trur jeg. :( Jevli fet vaffal! :)

 

Hold kjeft a! Jeg er ikke enig, så du kan bare holde kjeft, ass.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
HalTan:

 

Selvfølgelig har du lov å svare på spørsmålet, men hva godt venter du å få ut av det du svarer? Tror du forumet blir en bedre plass av at du slenger med leppa hele tia med usmakelige kommentarer? :)

:woot:

 

Men, nok OT for nå, folkens? Dette begynner jo å spore litt av. Dessuten er vel denne hjemmehørende på Bil og Motor-delen av forumet? ;)

Lenke til kommentar
HalTan:

 

Selvfølgelig har du lov å svare på spørsmålet, men hva godt venter du å få ut av det du svarer? Tror du forumet blir en bedre plass av at du slenger med leppa hele tia med usmakelige kommentarer? :)

:roll:

 

Jeg kan ikke svare på det, fordi det taler deg og/eller trådstarter imot. Logikken er slående, jeg gir meg ende over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...