ketilgd Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Jeg bestilte det beste all round kortet på markedet til en stiv pris á 4000,- og så hopper det forbanna kortet. Spesielt mye når jeg kjøre 3d mark 2000 og nå jeg kjører dvd og i mange spill. Det hakker ikke( ikke for få frames) men bare det at det liksom hopper avogtil, merkelig irreterende. Hva kan være problemet. Jeg har prøvd mange forskjellige drivere men ingen hjelper. Jeg har og installert de nyeste 4 in 1 driverene til via. Need some help guys and girls. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Sjekk Hz'en på skjermen din. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Slik hakking som du beskriver er ofte et resultat av andre program som sviver samtidig. Dette er spesielt fremtredende på noen hovedkort dersom du har temperaturovervåkingsprogrammer svivende i bakgrunnen. Prøv å stoppe slike programmer for å se om det er dette som kan være problemet i ditt tilfelle. _________________ Byggeren slapps.com [ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-04-24 18:21 ] Lenke til kommentar
Howard Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Quote: On 2002-04-24 17:55, ketilgd skrev:Jeg bestilte det beste all round kortet på markedet til en stiv pris á 4000,- og så hopper det forbanna kortet. Hva slags system har du forøvrig? Du benytter ikke tilfeldigvis den innebygde lydkretsen på hovedkortet? Har opplevd samme problem ved bruk av integrert "lydkort". Lenke til kommentar
ketilgd Skrevet 27. april 2002 Forfatter Del Skrevet 27. april 2002 Nei, jeg har deaktivert den i bios. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå