Gå til innhold

Problemer med lsass.exe, men ikke sasser...

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem!

Windows restarter... D er akkurat som med blaster og sasser! Men blaster avslutter jo ikke lsass.exe som er problemer! Da står jeg igjen med sasser, men ingen sasser removal-tool finner d! Bl.a. stinger! Og jeg har heller ikke prosessen avserve gående, den finnes ikke i registeret eller i win-mappa!

Jeg får beskjed om at sasser.exe blir uventet avsluttet med statuskode 128. Mens det vanligvis står en annen tallkode!

Jeg får forresten heller ikke logget meg inn på msn messenger el.lastet ned ny versjon!

Og når jeg går på nettverkidentifikasjon i egenskaper for min datamaskin, kommer det en boks der det står "rpc-serveren ikke tilgjengelig"!

Håper noen kan hjelpe meg med hva dette kan være.....

Jeg er rådvill......... :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lsass.exe

Windows Local Security Authority Server Process handles Windows security mechanisms. It verifies the validity of user logons to your computer or server. Technically, the software generates the process that is responsible for authenticating users for the Winlogon service.

Hva med å installere Anti-Virus?

Lenke til kommentar

Har du lagt inn 835732 da.

Denne er for xp , regner med at det er det du har.

KB835732 Norsk

KB835732 Eng.

Lsass.exe har ingenting med sasser å gjøre

hmm.

http://www.f-secure.com/v-descs/sasser_b.shtml

Sasser.B is an Internet worm spreading through the MS04-011 (LSASS) vulnerability.

This one is a minor variant of Sasser.A, with identical length and functionality. The binary image looks different because of the following differences:

- the dropped filename changed from AVSERVE.EXE to AVSERVE2.EXE

- the logfile is now called WIN2.LOG

- the scanning routine starts 128 processes instead of 128 threads

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...