Josten Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Nightwish hadde vært fett å være på ja. Bare så synd ingen andre jeg kjenner liker det. Litt kjedelig å stå der alene, mhm Fin og melodiøs metal Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Nightwish hadde vært fett å være på ja. Bare så synd ingen andre jeg kjenner liker det. Litt kjedelig å stå der alene, mhm Fin og melodiøs metal Har lignende problemer... Skal vi bli venner? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) "Stå der alene?" Du er omringet av 10000 andre som også digger bandet. Å ha venner med på konsert er egentlig bare en ulempe hvis du vil slå deg løs. Da må du følge med på hvor de andre befinner seg hele tida, ikke miste dem osv. Du blir også opptatt av å ikke "drite deg ut" for vennene dine med å hoppe for mye eller danse. Mao. blir du hemmet. Blir mere opptatt av hvor de andre er enn å ha det moro. Det er garantert IKKE kjedelig når hele salen brøler unisont, eller synger med på en sang. Eller den elektriske atmosfæren når introen dundrer avgårde og lyset slås helt av på scenen..og så "orgasmen" blant publikum når bandet dukker opp på scenen. Uslåelig. Jeg vet, har vært på mange utsolgte metal-konserter i Oslo Spektrum og Rockefeller. Men who cares, NW-konsertene er over nå uansett. Jeg er en stille og rolig person, typisk lone wolf-type. Men på konsert skjer det noe og jeg slår meg løs, uten alkohol. Kan hoppe og sprette og synge og flørte med damer som står i nærheten og digger musikken like mye. Best å stå langt frem, det er der folk har minst hemninger Endret 25. juli 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Purify Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Ble solgt billetter til Metallicakonserten i København i år for 180 danske kroner utenfor inngangen. Så ikke alle selger til overpris, faktisk så jeg ingen som gjorde det. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Nightwish billetter gikk billig utenfor Rockefeller på fredag. Og for de som lurer; ja, det var en bra konsert Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg sa jo det, men trådstarter turte visst ikke sjekke. Synd for han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå