Gå til innhold

Nightwish Billet Ønskes

lugah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er enda håp. Det er ALLTID noen billetthaier som har kjøpt mange billetter og står utenfor arenaen med svære plakater og selger billetter til overpris. Dra bortover i GOD tid før konserten, så ser du dem nok. Disse har som ekstra inntektskilde å selge billetter på svartbørs, de bryr seg ofte ikke hvilket band som spiller engang, de bare kjøper så mange billetter de har lov til. Sånne folk følger ofte bandene rundt på turneen, så det er ikke sikkert de snakker norsk btw.

De pleier også å gå fram og tilbake utenfor inngangskøen og rope og skrike om "Tickets for sale!"

Billetter fra "svartebørsen" er akkurat like gyldige, og ingen ser stygt på deg om du kjøper i køen.

Lenke til kommentar

Foreslår at du stikker innover og sjekker jeg. Det kan nok fort koste det dobbelte, men hvis du virkelig har lyst er de tjo ikke no å tenke på. Rockefeller har ikke sitteplasser, så hvilken plass du får har ingenting å si. Alt er ståplasser likevel. Bare gå inn litt tidlig så får du stå så langt fram du vil.

Det kan til og med hende du får kjøpt billetter til vanlig pris i døra, det er ofte folk som har bestilt billetter over telefon som ikke kommer og henter dem. Sånt blir ikke annonsert i avisen.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Vel, som vi sa, ingen anelse hva de går for..du må nesten bare sjekke selv.

Er du i Oslo noen timer før (mye å se på likevel) kan du jo stikke oppom lokalet og høre etter billetter før køen begynner å vokse utenfor inngangen.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Nightwish er for satanister*

*=toten dialekt

:!:

Forøvrig synes jeg billetthaier kan [selvsensurert]

Du kan være heldig å få tak i noen på nett. Da jeg skulle ha til ekstrakonserten i fjor var det utsolgt, men etter noen forsøk gikk det. Folk som bestiller et antall billetter henter ikke alltid ut alle billettene innen fristen. Men nå er det vel ikke lenge til det braker løs heller....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...