lugah Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Heisann... Bare lurte på om noen viste om noen om skal selge sin billet til Nightwish sin konsert ti Lørdan, jeg er villig til å betale litt mer for den... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Nightwish er for satanister* *=toten dialekt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hva men å legge annonse ett annet sted som finn.no?? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Det er enda håp. Det er ALLTID noen billetthaier som har kjøpt mange billetter og står utenfor arenaen med svære plakater og selger billetter til overpris. Dra bortover i GOD tid før konserten, så ser du dem nok. Disse har som ekstra inntektskilde å selge billetter på svartbørs, de bryr seg ofte ikke hvilket band som spiller engang, de bare kjøper så mange billetter de har lov til. Sånne folk følger ofte bandene rundt på turneen, så det er ikke sikkert de snakker norsk btw. De pleier også å gå fram og tilbake utenfor inngangskøen og rope og skrike om "Tickets for sale!" Billetter fra "svartebørsen" er akkurat like gyldige, og ingen ser stygt på deg om du kjøper i køen. Lenke til kommentar
lugah Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 nei, men har ikke så mange penger for tiden....billetene koster ordinært 250kr hva tror du det vil koster der da`? Lenke til kommentar
Mira Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 mellom 400 og 600 et sted tenker jeg, avhengig av plasser og diverse Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Foreslår at du stikker innover og sjekker jeg. Det kan nok fort koste det dobbelte, men hvis du virkelig har lyst er de tjo ikke no å tenke på. Rockefeller har ikke sitteplasser, så hvilken plass du får har ingenting å si. Alt er ståplasser likevel. Bare gå inn litt tidlig så får du stå så langt fram du vil. Det kan til og med hende du får kjøpt billetter til vanlig pris i døra, det er ofte folk som har bestilt billetter over telefon som ikke kommer og henter dem. Sånt blir ikke annonsert i avisen. Endret 23. juli 2004 av Bitex Lenke til kommentar
lugah Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 kjipern...tror ikke jeg gidder å betale mer en 400for billeten... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Vel, som vi sa, ingen anelse hva de går for..du må nesten bare sjekke selv. Er du i Oslo noen timer før (mye å se på likevel) kan du jo stikke oppom lokalet og høre etter billetter før køen begynner å vokse utenfor inngangen. Endret 23. juli 2004 av Bitex Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Nightwish er for satanister* *=toten dialekt :!: Forøvrig synes jeg billetthaier kan [selvsensurert] Du kan være heldig å få tak i noen på nett. Da jeg skulle ha til ekstrakonserten i fjor var det utsolgt, men etter noen forsøk gikk det. Folk som bestiller et antall billetter henter ikke alltid ut alle billettene innen fristen. Men nå er det vel ikke lenge til det braker løs heller.... Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Jeg er villig til å selge min, hvis du har noe helt vilt kult å bytte med:P Som feks dynamitt:D Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Jeg er villig til å selge min, hvis du har noe helt vilt kult å bytte med:P Som feks dynamitt:D Gjør deg selv en tjeneste og makulèr den. EDIT: METL 4 LYFE \m/ (O_+) \m/ Endret 24. juli 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Makulere noe man kan få penger for? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Makulere noe man kan få penger for? Slå et slag for god smak. Endret 24. juli 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Jeg er litt for fatig for å tillate meg åndsvake prinsipper:P Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Jeg er litt for fatig for å tillate meg åndsvake prinsipper:P Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Åndssvake prinsipper er fint og proletarisk. Right? Endret 24. juli 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Når det gjelder kjøp på svartebørsen så tror eg det er best å vente helt til konserten starter, da vil dem nok bare få solgt billetene og da kan du nok prute, men husk å kjøpe før de har solgt alle Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 HalTan da. Makulere Nightwish-billetter?? Nightwish er jo tr00 da! Det er jo Finlands svar på Siegfried & Roy. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 HalTan da. Makulere Nightwish-billetter?? Nightwish er jo tr00 da! Det er jo Finlands svar på Siegfried & Roy. Rofl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå