IceHunter Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 kan noen noe tøft vi kan gjøre på lan? noe vi kan me ip'en? kan jeg lage en server i LAN? hvordan? mvh IceHunter Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Utforske nye spel i MP er min favoritt Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Kan du definere "tøft". Er du ute etter noen faenskap idèer eller bare noe annet gøy....?? Endret 22. juli 2004 av The_Miracle Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Net-send gjøres i KJØR i start jævli arti på lan vis du vet hva de andre sine maskiner heter Lenke til kommentar
IceHunter Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Kan du definere "tøft". Er du ute etter noen faenskap idèer eller bare noe annet gøy....?? la meg si jeg liker alt du spurte om der!=) jeg skal til søskenbarne mitt i helgen vil prøve noe nytt!!!? jeg kan net send..å jeg kan sende 1000 meldinger med tekstdokument! noe nytt! ideer????? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Net-send gjøres i KJØR i start jævli arti på lan vis du vet hva de andre sine maskiner heter net send all <melding> da sender du vel melding til alle hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Trodde lan gikk ut på å spille diverse spill jeg og ikke "kødde" bare for å plage andre!?! Syns egentlig denne tråden ikke passer her. Kanskje Lan parties tråden passer litt bedre... Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 nope net-send går bare til den pcen du sender den til Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Et er et bra triks for å ikke motta net send: Kontrollpanel -> Administrative verktøy -> Tjenester -> Trykk på M, finn Messenger -> Høyreklikk på den, klikk egenskaper -> Med oppstartstype velger du deaktivert. Husk å skriv kommandoen i cmd! (eller kopier det i en txt feil og endre feilnavnet til bat) shutdown -s -m //ip-adresse -t antall sekunder -c "kommentar" -s = shutdown -m // = nettverk -t = tid før shutdown i antall sekunder -c = Kommentaren som skal komme opp på skjermen mens den teller ned tiden du satt! PS. Dette funker kun i WinXP uten admid passord Endret 22. juli 2004 av Lars Anders Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) nope net-send går bare til den pcen du sender den til Ikke visst man skriv net send * beskjed da sendes den til alle pcene i gruppa Endret 22. juli 2004 av Lars Anders Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Start programmet "NEt send Pro", fra "hackers" til "pc'ns navn" og ta på "infinitive" så får han evig med net send mld og må restarte Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Start programmet "NEt send Pro", fra "hackers" til "pc'ns navn" og ta på "infinitive" så får han evig med net send mld og må restarte Eller skru av messenger tjenesten Lenke til kommentar
IceHunter Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 How? skrive "net stop messenger" i cmd!! sånn gjør du! Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hvis du skriver: "net send * <text>" så sender du til alle i din nettverksgruppe Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 hvis du lager en .bat-fil som ser sånn ut: :loop net send * Føkk Åff goto :loop Så sender du Føkk Åff til alle maskiner på nettverket til du stopper det... Noen som gjorde det på skolen, det kom på lærerværelset, kontoret, biblioteket osv. Han som gjorde det ble utestengt en stund for å si det sånn... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Et er et bra triks for å ikke motta net send: Kontrollpanel -> Administrative verktøy -> Tjenester -> Trykk på M, finn Messenger -> Høyreklikk på den, klikk egenskaper -> Med oppstartstype velger du deaktivert. Husk å skriv kommandoen i cmd! (eller kopier det i en txt feil og endre feilnavnet til bat) shutdown -s -m //ip-adresse -t antall sekunder -c "kommentar" -s = shutdown -m // = nettverk -t = tid før shutdown i antall sekunder -c = Kommentaren som skal komme opp på skjermen mens den teller ned tiden du satt! PS. Dette funker kun i WinXP uten admid passord Kan du ta et eksempel på dette? Prøvde det på min egen PC, men den slo seg ikke av (er det som nettsend at det går enn på egen IP?) P.S Jeg får opp en oversikt av kommandoer! Edit: Never mind! Fikk det til rett etter at jeg postet! Endret 24. juli 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Det skal kke være mellomrom etter -m og ip-adressen... (Tror jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå