CreapingDeath Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 eh litt vanskelig å forklare i subjectet ... Eg forsøker å bygge en pc som er stille som en ....mus? Noe i den dur. Jeg har kommt et stykke, men trenger nå en litt radikal løsning. Problemet mitt er at jeg tror min MIST PSU (som er sinnsykt bra) er litt følsom for temperatur i kabinettet. Så jeg lurer på hvordan jeg kan blåse varmluften fra CPU rett ut av kabinettet. Litt sånn på DELL sin måte. Hva forslag har dere? Håper dere skjøner hva jeg spør om. Slik det er nå så tror jeg at luften fra cpu kommer for lett inn i PSU'en og dermed får den til å gå "nuts". Jeg vil ha den luften rett ut bak. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) sette inn en vifte rett bak cpu som suger? (virker litt rart å skrive det på den måten lissom.. en vifte som drar luft ut av kabisset alltså.. ) Endret 22. juli 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
CreapingDeath Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Har - hjelper lissom ikke, må i såfall ha såpass med hastighet at det skaper mer støy lissom. Dell har på en måte en boks som ligger rundt CPU'en, åsså bruker dem minst en 90mm vifte for å trekke ut luften rundt cpu'en. Det er jo en glimrende måte for å få vekk varm luft (for det blir det jo når turtallet skal ned på vifta) Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 gå på med 'N da vel... så setter du en 120mm vifte bak som trekker ut, kjører den bare på lav rpm... evnt sett en vifte foran for å øker "flow" (køje? jatakk! ) Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Du får tak i en slik "tunnel" på Claes Ohlson (<- skrives det slik?) Endret 23. juli 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Du får tak i en slik "tunnel" på Claes Ohlson (<- skrives det slik?) ClasOhlson ja Edit: Link? Endret 23. juli 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 http://www.clasohlson.no/?AFP=store/main.a...68&IsCampaign=N Lenke til kommentar
CreapingDeath Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 tja ... det er jo en mulighet ... er vudert allerede (kjikker ofte på microplex), men håpte på noe mer ellegant... men men Lenke til kommentar
Stenberg^ Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 gå på med 'N da vel... ikke helt det jeg mener, men det jeg skal frem til er at det går ann med litt fantasi å lage noe slikt og da. er det ikke det casemodding går ut på da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå