KaffiMann Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Har en 120giga WD disk med 8mega cache om det kan være mere interresant enn den 40 gig saken..... Den er helt ny, jeg har ikke engang brutt forseglinga på posen den kom i. Det var en disk jeg reklamerte på, men så tok det for lang tid osv osv. så nå har jeg plutselig rundt 600gig lagringsplass i intern diskplass. så kommer det jeg har i eksterne disker i tillegg. MAO snart 300 gig...... All sunn fornuft tilsier at jeg burde klare meg, med tanke på at jeg snart skal ha ny pc..... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Hvis man lager en tråd der folk bare skriver hva de har å gi bort så kan man jo sette sammen mange maskiner ut fra det. I denne tråden skal det da ikke bli noe snakking, bare skrive hva man har å gi sånn at det ikke blir så mye rot. Da har man mange pc'er som man enten kan gi bort eller selge billig til intekt for hardware.no, men de har vel nok penger fra annonser fra før av? Var slik i starten.. tatt litt av nå, men trodde vi var ferdige. BTW: Div prg. lagt til... Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jo, må nesten si stopp for denne gang. De siste tingene er sendt med a-post i dag fra medlemmene. Har det vel i morgen eller fredag. Sånn at alt er klart til lørdag. Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 og der var 60GB disken fra win_xp i boks (fant veien hjem igjen i alle fall ) Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 er det mulighet for å få se noen bilder ? Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Bilder er ikke lagt ut, maskinen blir ikke levert før på lørdag... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hadde det ikke vært bedre å putte i 9600xt fra han fyren som ville gi sitt bort? Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 er det mulighet for å få se noen bilder ? Hvis du føler det er nødvendig så: Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hadde det ikke vært bedre å putte i 9600xt fra han fyren som ville gi sitt bort? Hvis vi klarer å ha det hos meg før lørdag kl 12:00 så Lenke til kommentar
JonV Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 er det mulighet for å få se noen bilder ? Hvis du føler det er nødvendig så: Noe kjent der Lenke til kommentar
Crazy_Viking Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Se her folkens! Jeg la sammen alle delene på komplett.no! Sefølgelig blir det litt feilmargin, men hvis denne pc`n hadde blitt kjøpt i deler i dag ville den ha kostet ca: 10978.7 Jeg mener vi har vært flinke jeg! Crazy_Viking Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Da er det meste kommet frem.. se første post. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Se her folkens! Jeg la sammen alle delene på komplett.no! Sefølgelig blir det litt feilmargin, men hvis denne pc`n hadde blitt kjøpt i deler i dag ville den ha kostet ca: 10978.7 Jeg mener vi har vært flinke jeg! Crazy_Viking det var bra han trenger det... godt jobbet alle sammen! Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 ....hm... har han ikke cpuvifte? Jeg har liggenes en Zalman 7000 hvis det ikke var for seint,har ikke lest alle postene her,bare fått med meg hvorfor denne giverglede... Flott gjort.. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 er adsl fikset til gutten??? vi kan jo spleise på det til han... si 12 mnd da.. bluecom: 249.- * 12 = 2998 da får han 512/384 Kbps hvis vi er en 20 stk som spleiser så blir det ikke mye da.... ca 150 pr pers til sammen eller er det noen som vet om noen billigere?? Er ganske sikker på at vi kan bli mer en 20 stk. Jo flere vi er, jo mindre blir det jo på hver. EDIT: Er vi 50 stk, så blir det ca 60 kr på hver. Det er så lite at du ikke en gang merker at du ble 60 kr fattigere. im there ! si i fra! Lenke til kommentar
lie Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg kan ringe å opprette adsl for han. Så slipper moren å tenke på faktura for dette. Ettersom jeg ikke så denne posten før nå, (helt utrolig nok) Så kan jeg hjelpe til med internetten hans. Hvis det er aktuelt , send meg en PM. Med evt. adresse, tlf nr, og vanlige ting som isp krever for nett. Så setter jeg opp faktura til meg. Kanskje jeg kan snakke med isp om sponsing. Får ikke lest det evt før i morgen ettermiddag. Ettersom jeg skal bort på bursdags feiring i dag ;P Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg kan ringe å opprette adsl for han. Så slipper moren å tenke på faktura for dette. Ettersom jeg ikke så denne posten før nå, (helt utrolig nok) Så kan jeg hjelpe til med internetten hans. Hvis det er aktuelt , send meg en PM. Med evt. adresse, tlf nr, og vanlige ting som isp krever for nett. Så setter jeg opp faktura til meg. Kanskje jeg kan snakke med isp om sponsing. Får ikke lest det evt før i morgen ettermiddag. Ettersom jeg skal bort på bursdags feiring i dag ;P Som sagt tidligere, venter vi litt med internett. Dette han vi kanskje en løsning på allerede, har fått tegn på at noen skal sponse det. Men vil ikke si noe siden det ikke er helt klart enda... Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Telenor har sponset ADSL på gutten Alt er i boks på det området. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå