Gå til innhold

Giverglede - post deler her

Anbefalte innlegg

Må si som de fleste andre at hadde jeg sett dette før så hadde jeg bidrat. Utrolig snilt gjort! Tror jeg skal velge netshop neste gang jeg skal ha meg hardware siden de var så snille å hjalp til her.

Nok en gang genialt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg posta vel kanskje litt feil, så jeg prøver her.

Dette her, er rett og slett knalltøfft altså!  :cool:

Du kan tru gutten (og mora) blir glad!  :D

Har vel ikke så mye å bidra med, men hvis gutten ikke har mp3-spiller, og stemningen er den rette for å levere PC.n med, så har jeg en gammel men fullt fungerende JazPiper MRV64P med 32 Meg ekstra minne (96 Meg totalt)

Endret av runmad
Lenke til kommentar

Han får jo en mye bedre pc enn jeg har :love:

Skulle gjerne gitt noe jeg og hvis jeg hadde hatt noe.

Siden det er så mange som har mange deler liggende så kunne man jo satt sammen mange flere pc'er sånn at det er flere unger som er i den samme situvasjonen som kunne fått en pc til skolearbeid osv.

Lenke til kommentar

• Hyundai 200W PSU
  • 3d blaster banshee skjermkort
  • Fujitsu harddisk på noen gb..
  • Hyundai PC100.. hm. muligens en 128mb brikke.

:blush: Eneste jeg kan bidra med.

Creative Inspire 4400 4.1 ! <-- :thumbup: Skal se om det er noe mer jeg kan donere bort, noen spill kanskje.

Om det er interesse for disse delene så gi meg en PM om hvor det skal sendes osv.. Så skal jeg ordne det.

Endret av Chris88
Lenke til kommentar
Skulle ønske jeg kunne se smilet til gutten når han får pc'en levert på døra.. :(

Bare til å be Audioslave å ta bilde det... :D

Har desverre ikke annet enn noen dårlige Compaq-skjermer og -maskiner (typisk P1 MMX 200MHz, 32MB SDRAM osv.) ligge og slenge, den jeg sitter på nå er faktisk min andre PC ;)

Lenke til kommentar

Alle deltagerne i forumet tilsammen har sikkert uskiftede deler liggende, nok til hundrevis av pc'er... :!:

Jeg har selv flere hovedkort, harddisker, grafikkkort osv liggende som er helt greie, men ikke det aller nyeste heller :thumbup:

Kanskje denne spontane og hjertegode aksjonen kunne bli noe fast? Folk kunne sende inn deler de ikke trenger lenger, som så ble bygget sammen til PC'er etterhvert som det kom inn passende ting?

Disse kunne så bli gitt til skoleungdom med vanskeligstilte foreldre. Det er fler av dem enn vi liker å tro!

Vi sitter tross alt å gasser oss med det nyeste nye, mens mange ikke engang har råd til en brukt pentium 3 maskin... :mad:

Jeg sender gjerne inn deler jevnlig til en slik sak!

Bare en idè...

Lenke til kommentar
Alle deltagerne i forumet tilsammen har sikkert uskiftede deler liggende, nok til hundrevis av pc'er... :!:

Jeg har selv flere hovedkort, harddisker, grafikkkort osv liggende som er helt greie, men ikke det aller nyeste heller :thumbup:

Kanskje denne spontane og hjertegode aksjonen kunne bli noe fast? Folk kunne sende inn deler de ikke trenger lenger, som så ble bygget sammen til PC'er etterhvert som det kom inn passende ting?

Disse kunne så bli gitt til skoleungdom med vanskeligstilte foreldre. Det er fler av dem enn vi liker å tro!

Vi sitter tross alt å gasser oss med det nyeste nye, mens mange ikke engang har råd til en brukt pentium 3 maskin... :mad:

Jeg sender gjerne inn deler jevnlig til en slik sak!

Bare en idè...

Har vurdert dette tidligere...men jeg er gjerne med på å administrere noe sånt

Helt supert å kunne hjelpe folk som trenger det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...