Pezo Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Må si som de fleste andre at hadde jeg sett dette før så hadde jeg bidrat. Utrolig snilt gjort! Tror jeg skal velge netshop neste gang jeg skal ha meg hardware siden de var så snille å hjalp til her. Nok en gang genialt! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 XP 2400+ bytet ut mot 2800+ (Takk Crazy_Viking).... Lenke til kommentar
havfal Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Utroligbra tiltak av alle som har gitt/ville gi... har noe selv, men har vært litt på ferie og ikke vært på forumet så mye i det siste. Gutten får i hvertfall en temmelig bra PC, som varer lenge til skolearbeid Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Skulle ønske jeg kunne se smilet til gutten når han får pc'en levert på døra.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Skulle ønske jeg kunne se smilet til gutten når han får pc'en levert på døra.. Meget mulig at ønsket ditt vil bli oppfyllt Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Jeg posta vel kanskje litt feil, så jeg prøver her. Dette her, er rett og slett knalltøfft altså! Du kan tru gutten (og mora) blir glad! Har vel ikke så mye å bidra med, men hvis gutten ikke har mp3-spiller, og stemningen er den rette for å levere PC.n med, så har jeg en gammel men fullt fungerende JazPiper MRV64P med 32 Meg ekstra minne (96 Meg totalt) Endret 10. august 2004 av runmad Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Dette er noe av det beste jeg har sett!! Det er utrolig bra, jeg kan dessverre ikke gi noen deler, men det ser ut som om han får en bra pc ! Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Ble nesten litt snufsete av dette Fantastiske mennesker her i verden Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Fantastisk tiltak Synd jeg ikke så denne før, så hadde jeg garanter gitt noe.. Gleder meg til og se bilder Lenke til kommentar
CaGe Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Må bare bli en i rekken av folk som høypriser dette: Fantastisk tiltak gutter og jenter! Tar frem denne tråden igjen til jul, for å se at det fortsatt er varme i denne verden. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 utrolig fint tiltak! synd jeg ikke kan bidra med noe! Får meg til å tro at det fremdeles er håp for verden Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Fine tanker gjør nytten også Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Hadde heller ikke noe å bidra med , men har laga denne posten og oppsettet.... er i hvertfall noe . (Aldri brukt "Edit" funksjonen så mange ganger på en post ) Se forsiden jevnlig, da maskinvaren endres stadig..... Endret 10. august 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
magio Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Han får jo en mye bedre pc enn jeg har Skulle gjerne gitt noe jeg og hvis jeg hadde hatt noe. Siden det er så mange som har mange deler liggende så kunne man jo satt sammen mange flere pc'er sånn at det er flere unger som er i den samme situvasjonen som kunne fått en pc til skolearbeid osv. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Hyundai 200W PSU 3d blaster banshee skjermkort Fujitsu harddisk på noen gb.. Hyundai PC100.. hm. muligens en 128mb brikke. Eneste jeg kan bidra med. Creative Inspire 4400 4.1 ! <-- Skal se om det er noe mer jeg kan donere bort, noen spill kanskje. Om det er interesse for disse delene så gi meg en PM om hvor det skal sendes osv.. Så skal jeg ordne det. Endret 10. august 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Skulle ønske jeg kunne se smilet til gutten når han får pc'en levert på døra.. Bare til å be Audioslave å ta bilde det... Har desverre ikke annet enn noen dårlige Compaq-skjermer og -maskiner (typisk P1 MMX 200MHz, 32MB SDRAM osv.) ligge og slenge, den jeg sitter på nå er faktisk min andre PC Lenke til kommentar
ozone Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Alle deltagerne i forumet tilsammen har sikkert uskiftede deler liggende, nok til hundrevis av pc'er... :!: Jeg har selv flere hovedkort, harddisker, grafikkkort osv liggende som er helt greie, men ikke det aller nyeste heller Kanskje denne spontane og hjertegode aksjonen kunne bli noe fast? Folk kunne sende inn deler de ikke trenger lenger, som så ble bygget sammen til PC'er etterhvert som det kom inn passende ting? Disse kunne så bli gitt til skoleungdom med vanskeligstilte foreldre. Det er fler av dem enn vi liker å tro! Vi sitter tross alt å gasser oss med det nyeste nye, mens mange ikke engang har råd til en brukt pentium 3 maskin... Jeg sender gjerne inn deler jevnlig til en slik sak! Bare en idè... Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Alle deltagerne i forumet tilsammen har sikkert uskiftede deler liggende, nok til hundrevis av pc'er... :!: Jeg har selv flere hovedkort, harddisker, grafikkkort osv liggende som er helt greie, men ikke det aller nyeste heller Kanskje denne spontane og hjertegode aksjonen kunne bli noe fast? Folk kunne sende inn deler de ikke trenger lenger, som så ble bygget sammen til PC'er etterhvert som det kom inn passende ting? Disse kunne så bli gitt til skoleungdom med vanskeligstilte foreldre. Det er fler av dem enn vi liker å tro! Vi sitter tross alt å gasser oss med det nyeste nye, mens mange ikke engang har råd til en brukt pentium 3 maskin... Jeg sender gjerne inn deler jevnlig til en slik sak! Bare en idè... Har vurdert dette tidligere...men jeg er gjerne med på å administrere noe sånt Helt supert å kunne hjelpe folk som trenger det Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jepp ! Hadde sikkert blitt mange fine julegaver til noen gutter og jenter som ikke har så mye fra før, melder meg som frivillig til styret (under stiftelse ?) Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Lagt til: Creative USB Webcam (Leirpytt) 16 MB USB PenDrive (Leirpytt) MS Works m/lisens (Leirpytt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå