Demantios Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Det hadde vært å lagt det frakensteinbilde som bakgrunn på datan, jeg kan sende en mail til NRK, og spørre om de har lyst til å ha et slags innslag om dette på en eller annen måte. f.eks. Norge idag, der er det vel ikke så vansklig å komme med. Edit: Eller kanskje ikke, de vil kanskje være anonyme. Endret 26. juli 2004 av PepsiCo Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) **slettet**. Endret 27. juli 2004 av ThaAndre Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Småprat i den andre annonserte tråden takk. Her postes kun deler hvis man har noe som er bedre enn lista i første Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Microplex har bidratt med nytt kabinett og strømforsyning, sånn at maskinen ser helt ny ut... Takk Microplex!!! EDIT: Skriveleif Endret 28. juli 2004 av Audioslave Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Microplex har bidratt med nytt kabinett og strømforsyning, sånn at maskinen ser helt ny ut... Takk Microplex!!! EDIT: Skriveleif Kan du poste bilde i den andre tråden? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Eller send meg bilde evt. link så leger jeg det til forsiden etc. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Sent ute (ble bare oppmerksom på denne når jeg søkte etter noe annet), men jeg har nettopp byttet ut mitt Geforce4 Ti4400 (128mb, MSI), så om det er bruk for det så trenger det ikke ligge hos meg og samle støv. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Flott! Flere intressante skjermkort nå..... tar det ad notad!!! Endret 30. juli 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Ti4400 128MB MSI, faktisk!! Genialt! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg har Logitech Cordless Desktop Optical og noen høytalere liggende her. Musen er i bruk, men da har jeg en unnskyldning til å kjøpe ny. Si fra hvis disse delene ikke er sendt. Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg har Logitech Cordless Desktop Optical og noen høytalere liggende her. Musen er i bruk, men da har jeg en unnskyldning til å kjøpe ny. Si fra hvis disse delene ikke er sendt. Vet faktisk ikke om mus og høyttalere er sendt. Har sendt PM til de som skulle sende dette, men bare mottatt svar fra en. Kommer tilbake til dette om det skulle gå for lang tid... Men kjempebra at du er villig til å stille opp... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Nostradamus donerer keyboard og mus .... se oppsett. Endret 9. august 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Hva med å ta kontakt med noen bredbåndsleverandører for å høre om de er villige til å donere et gratis abonnement inkl. installasjon for et år eller to? Samt også tatt kontakt med Expert, Elkjøp osv. for noen programmer/spill til gutten? Bare en tanke. Bra tiltak! Endret 10. august 2004 av snorreh Lenke til kommentar
fAight Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Er varene sendt? Har en printer her, HP Deskjet 720C... Audioslave: Jeg bor i Halden, så du kan jo bare komme og hente den Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) har 2 svarte høytalere her, ganske små, men de er helt nye... kan sende de hvis det trengs... skulle da vært mulig å finne en mus og ett tastatur hvis det trengs... og de han skulle trenge av størmkabler, ide kabler osv... Endret 10. august 2004 av aklla Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Så utrolig bra! jeg viste at hardware gjengen var bra folk, men dette hadde jeg faktisk ikke forventa! beklager at jeg ikke har noe deler, men har nettopp flytta, så jeg kasta alle eldre pc-deler! har en 12xdvd om det skulle være interresant! Stå på folkens har dette komet i avisa eller noe? i så fall, gidder noen å legge ut link? Lenke til kommentar
_Marius_ Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Fant noen ting på loftet som kan gis bort hvis det ikke er for sent: HP scanjet 3400C(nesten ubrukt) Quantum Fireball 30GB HD Cambridge soundworks 4.1 høyttalersett 3com trådløst nettverkskort Sim city 4 send meg en pm hvis noe av dette er av interesse Lenke til kommentar
HEE Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Idioten meg! har jo en del deler liggenes.. to tre hovedkort.. fanen at jeg ikke så denne før nå i dag da! hmm.. Lenke til kommentar
boza Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Dette er virkelig noe som rører ved hjerterota mi. Flot engasjemang!!! Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Nå er jo jeg altfor sent ute til å kunne bidra, men ville bare si at dette var virkelig bra gjort av alle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå