Wild Berries Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Nå er Giverglede Forum åpnet. Dere finner det her. 2749657[/snapback] Vi skriver idag 15 Januar 2006, og jeg kan ikke finne forumet ?! Er Givergleden over ? Eller er det ikke flere prosjekter på gang, eller er jeg på feil plass og at forumet har fått nytt navn ? Takker for alle svar. V_H W_B PS: Hadde noen smådeler jeg ville ha sendt avgårde om og visst det er noen som bidrar med Giverglede enda. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Ta kontakt med Wh1te Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Siden giverglede-sida ikke responderer, så bumper jeg denne: Jeg har en fattig kompis (trygd og attføring) som trenger en PC til å komme seg på beina igjen. Og da jeg tok en kikk på loftet i dag kom jeg opp med en pen haug med biter og ting som har blitt kassert gjennom diverse oppgraderinger gjennom tidene. Mangler faktisk bare et ATX-kabinett og en prosessorkjøler til en Athlon XP 2000+, så blir det en helt "ny" PC! Hvis noen snille folk har noe gammelt ræl liggende, i Oslo-området, så vet jeg en som blir glad. Da donerer jeg bort det som blir igjen av haugen på denne tråden; det blir noe sånt som et før-år-2000 hovedkort, litt ram til det, et PCI skjermkort, et nettverkskort og annet mikkmakk. Vi snakker vintage her! Edit: duh. Glemte at man trenger en skjerm også. Noen som har en CRT å gi bort? Endret 9. juli 2006 av Onkel Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg vill gi bort en crt skjerm. Men jeg bor kanskje litt langt unna.. blir kanskje litt dyrt å sende i posten? Har ram og si ifra hvis det trengs. Jeg vill gjærne donere det til kameraten din Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Oy... Så datoen først nå... Sry. Men hvis han ikke har fått det er tilbudet her enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå