Gå til innhold

Giverglede - post deler her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil bare si at jeg er dypt imponert over alle som har bidratt til dette prosjektet.

Ble jo en god maskin jo, veldig godt jobba å få Telenor til å sponse adsl også.

 

Vis han blir en bruker av forumet, blir steg2 å omvende han til linux :whistle: .

 

Send en pm til meg neste gang det blir ett lignende prosjekt da, så kansje jeg kan bidra med noe.

Lenke til kommentar

Når kommer det mer?

 

Beklager å grave opp denne tråden, men jeg klarte ikke å finne noen nyere tråder om samme emne.

 

Til dere som bidro med maskin til gutten: Helt utrolig bra. Godt å se at det finnes folk som bryr seg om andre. Blir desverre sjeldnere og sjeldnere i dette samfunnet. Stå på!

Lenke til kommentar

Fant også denne linken gjennom L4R5 og har sittet og lest hele i over en time nå.

 

Vil bare si at jeg synes alle dere som har støttet opp å gitt hw til gutten inkl.support, har gjort en fantastisk jobb så all ros til dere :D

 

Så det var en som fåreslo å bygge flere pc'er som kan gis bort til unger som trenger det, og det er en veldig god ide. Da kan en som Audioslave ta seg av den jobben å formidle det videre, og det er bra at dere også sjekker opp saken/personen først.

 

Gutten fikk seg jo en veldig bra pc til over 10 høvdinger, og jeg er veldig imponert over all giver gleden til folkene her på forumet og til Netshop og Microplex.

 

KEEP UP THE GOOD WORK :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...