Diablito2k Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 før hadde dere tilleggs info til Tittelen, og lurer på hvorfor jeg verken kan skrive dette nå ELLER redigere de som allerde står `?? jeg tenker mest på workloggen min i overklokking.no delen (hjemmelaget vannkjøling i siggen) hvor jeg har skrevet dato til siste update... og det begynner å bli ei stund siden!. så kan dere gi meg et svar på hvorfor vi ikke kan lage / redigere tilleggs info ?? og evt om dere ikke kan re-aktivere dette, om dere kan slette den tilleggs infoen @ workloggen min ? på forhånd, takk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Feilpostet. Tilbakemeldinger (HW.no) skal brukes til hendvendelser anngående selve hardare.no siden mens Forum->Tilbakemeldinger om forum er den kategorien du skal bruke. Flytte Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 kk.. overså denne delen noen som vil svare på det jeg lurer på da ? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Du mener emnebeskrivelsen? Den ble iallefall fjernet pga misbruk. Hvis en admin detter innom tråden her kan han slette emnebeskrivelsen din. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 ok.. mener emnebeskrivelsen ja skal jeg bare reporte min egen tråd for å få fikset det eller ? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Nei, admins er ikke særlige på rapporteringer akkurat. De er admins. Legger du det der vil bare en annen moderator se det. Send heller en mail til [email protected] eller bare vent på svar her Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 kk. takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg