Dj-dalby Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Jeg adsl "svakeste" å det fungerer ganske bra. Men når jeg bruker ws_ftp for og legge ut hjemmesiden min kommer jeg ikke inn på online kontoen. Hva skjer kan noen hjelpe meg. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 haddde (kanskje) samme prob. skulle uppe noe til ftp'en min for å kunne vise det over http. fant ut at jeg måtte legge det i www_docs mappa. url: home.online.no usr: brukernavn hos telenor (uten @online.no etter) pass: samme som du bruker til å logge internett med port: 21 ALLE FILER SOM SKAL VÆRE TILGJENGELIGE på PUBLIC HTTP _MÅ_ ligge i en mappe som heter www_docs. hvis den ikke er der blir den vanligvis laga etter et par timer etter første innlogging eller noe....ellers funker det sikker å mekke den selv. vet ikke med active/passive, men det er da en relativt standard server regner jeg med, jeg har aldri trengt å stille på noe der. håper dette hjalp. b-fisk Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 TRåden passer bedre under internett og nettverk, takk Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 hrichard har helt rett. Jag har hatt samme problemet. Jeg slettet faktisk mappen www_docs og da funka det ikke. Så jeg bare oprettet mappen og la alle filene under den mappen så fungerer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå