ClawHammer Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg lurte på denne ser jo grei ut den 650w på 29dba...er ikke det bra da..? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Q-Tec skal vistnok ikke være så bra.... ville gått for noe annet Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hva me den? Den er en av de bedre ja Ang. Q-tec; du får det du betaler for! Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 det som er så bra me den andre der er jo at kablene er jo ferdi fixet Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Søk i forummet på både Q-tec (først) åsså på PSU etterpå... Q-Tec får knusende dårlig kritikk ellers har du Aspire som overklokking.no har gitt en liten demo på. les om denne også i forumet til den artikkelen. syns folk her poster svært mye som nettopp er nevnt generelt. lurer eg på noke søker eg først i forumet før eg maser avgårde. PSU har vert et hett emne i det siste Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 syns folk her poster svært mye som nettopp er nevnt generelt.lurer eg på noke søker eg først i forumet før eg maser avgårde. PSU har vert et hett emne i det siste Ikke alle som er rutinerte vet du.... Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Så dere ville ha godt for denne? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Heller den enn qtec'en ja.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå