Gå til innhold

Beste DDR(1) minnet ?

Anbefalte innlegg

Kan noen fortelle meg hvilket minne (ddr-dimm) som pr i dag gir best ytelse til apps og spill, mao best ytelse overall ? Trenger noe uslåelig, uavhengi av pris, men likevell innenfor brukermarkedet (hva nå enn det er). For jobbet jeg i nasa eller Silicon valley så hadde jeg sikkert hadd noe bedre enn hva f.eks. komplett.no kan ordne meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sorry, det finnes ingen over :no: , har du 2-2-2-5 på 400MHz DDR gjenstår det ikke annet enn å klokke minnehastigheten oppover med samme timings til det sier stopp (du hadde kommet langt med Winbond BH-5 brikker der)

Enn med Winbond BH-6 brikkene fra OCZ (post nummer 2 i tråden) ?

Hva er egentlig forskjellen på BH-5 og 6 ?

Lenke til kommentar
Sorry, det finnes ingen over :no: , har du 2-2-2-5 på 400MHz DDR gjenstår det ikke annet enn å klokke minnehastigheten oppover med samme timings til det sier stopp (du hadde kommet langt med Winbond BH-5 brikker der)

Enn med Winbond BH-6 brikkene fra OCZ (post nummer 2 i tråden) ?

Men herregud da! Selv ikke jeg, om jeg så hadde vunnet 10 ganger i lotto, ville ha brukt 4000 ekstra på brikkene som er hakket over de jeg har. Det er bare så totalt wasted...

Lenke til kommentar

BH-6 0.166µ

BH-5 0.150µ

BH-6 an improved AH-6 made in a smaller manufacturing process. those BH-6 chips are identical to BH-5, BH-5 are made in a yet smaller production process though wich made them cheaper to manufacture and reduced the vdimm needed to reach certain speeds. Both, BH-5 and BH-6 OC to amazing speeds of 300mhz and more with very high vdimm voltage (close to 4v).

Kilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...