Ingar Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 en ting jeg savner er muligheten til og ha en slags "notisblokk" her på forumet. Hvor jeg kan notere saker og ting jeg f. eks har lest i en post for senere anledninger, eller ting jeg rett og slett vil huske på. Mitt forslag er at alle bør få lagre f. eks 50 notater med en makssperre på 30 kb Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 God forslag... Men da burde den være Veldig lett tilgjengelig om den skulle være mer brukbar enn notisblokk selv.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) QUOTE (Ingar @ 22/07/2004 : 23:31) en ting jeg savner er muligheten til og ha en slags "notisblokk" her på forumet. Hvor jeg kan notere saker og ting jeg f. eks har lest i en post for senere anledninger, eller ting jeg rett og slett vil huske på. Mitt forslag er at alle bør få lagre f. eks 50 notater med en makssperre på 30 kb Trykk på "Kontrollpanel" til venstre, og se nederst. QUOTE Din personlige notatblokkDu kan lagre utklipp fra innlegg, eller annen informasjon du vil ha lett tilgjengelig her Endret 22. juli 2004 av razh0r Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 hmmja, men den er ganske simpel. Kunne tenkt meg en notisblokk under "forum meny" hvor man faktisk kunne lagre "dokumenter" på linje med en PM Nytt forslag: Siden man nå kan ha 500 (?) PM kan man jo "dele" på plassen. altså man kunne hatt 250 PM og 250 notisblokkdokumenter hvis man ville Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Ja, la oss gi forumtech MASSE nytt å gjøre! Det vil de nok like, de har jo ingenting å gjøre fra før. [/bITENDE IRONI] Makan, skaff deg et eget php-script eller noe, så kan du skrive så mye du vil og nå notatene fra hvor du vil. EDIT: faen, jeg så ikke alderen på denne tråden. Smack my ass 'n call me a donkey. Endret 16. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 QUOTE (fredrikrb @ 16/10/2004 : 19:32) Ja, la oss gi forumtech MASSE nytt å gjøre! Det vil de nok like, de har jo ingenting å gjøre fra før. [/bITENDE IRONI]Makan, skaff deg et eget php-script eller noe, så kan du skrive så mye du vil og nå notatene fra hvor du vil.EDIT: faen, jeg så ikke alderen på denne tråden. Smack my ass 'n call me a donkey. Stenges pga gammelbump Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg