BjarneT Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Har skifta harddisk, og fekk med Windows XP-home. Har laga ein partisjon på harddisken på 10GB for operativsystemet, og lagt inn XP. Dette vert fullført, og maskina restartar. Problemet kjem når ho skal boote, får meldinga "feil under lasting av operativsystemet" og ingenting skjer. Har prøvd både med FAT og NTFS filsystem. Har prøvd å innstallere frå både cd-romen, og cd-brennaren. Har også prøvd med ei anna plate med XP på. Ved hjelp av Knoppix ser eg at filene ser ut til å vere på plass. Har ikkje gjort endringar i Bios, er dette nødvendig? maskinfakta: AMD Athlon 1Ghz 512 MB SD-ram Maxtor diamond max plus 8, 40 GB harddisk K7T Turbo MS-6330 Hovedkort Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hei og velkommen til forumet Tror du har feilplassert posten din littegranne jeg så jeg flytter den fra Tilbakemeldinger (HW.no) til Programvare->Windows. Lenke til kommentar
aaad Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hei! Eg skulle gjerne visst om du har fått ei løysing på problemet ditt. Eg har eit liknande problem med ein ny HD, ein Maxtor 120GB, som eg vil leggje in XP-pro på. HK'et mitt er vel òg i slekt med ditt, eit K7T pro2. Eg har partisjonert disken, formatert i NTSF, og installasjonsprogrammet lastar over filer, men etter fyrste re-starten får eg same feilmeldinga som deg. HD'en er sett opp som Pri Master (IDE-0), og eg køyrer CD'en fra Sec Master CD-Rom. Eg har lagt inn XP-pro på maskina før, men på ein annan 20GB disk der eg oppgraderte frå Win98 til XP og konverterte filsystemet. Det har alltid fungert knirkefritt. No står eg altså fast, og tek villig imot tips viss du har fått løysing på ditt problem, eller frå andre som har forslag til løysing. ??????? Vennleg helsing aaad Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Prøv med en bios oppdatering. Lenke til kommentar
aaad Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 I mitt tilfelle brukar eg nyaste bios, som rett nok er eit par år gammal, men eg trudde ikkje det skulle vere noko problem. Eg har òg tilbakestilt CMOS (via jumper-pinnene på HK). ?????? Lenke til kommentar
aaad Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Eg er i gang med installasjon! Eg prøvde å slette partisjonen på den aktuelle disken, og partisjonerte/formaterte på nytt ved prosedyrene i installasjonsprogrammet, tilsynelatande på identisk måte som fyrste gongen. Denne gongen starta iallfall Windows etter oppstart. Kva som gjekk galt fyrste gongen må gudane vite (?) Av ein eller annan grunn vart den nye partisjonen noko mindre. Eg har berre ein partisjon på disken, og det står igjen 8MB upartisjonert, mot 1MB fyrste gongen. Lenke til kommentar
THacker Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg har også akkurat samme problem, riktignok med win 2k.... Jeg må si jeg synes det er veldig frustrerende. Jeg har 2 stk hdd (nye siden forrige win2k instalasjon) på henholdsvis 200gb og 250gb.... Jeg trenger sårt en løsning på dette problemet. kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
aaad Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg husker ikke helt om jeg hadde noen sjakktrekk for løsning av problemet, annet enn at jeg brukte installasjonsprogrammet til å slette partisjonen, for så å partisjonere disken på nytt (primærpartisjon). Er det ikke partisjoneringsvertøy i programmet, får du vel bruke en startdiskett med FDisk (?) Ellers kan du jo sjekke at disken er koblet til IDE 0-kontakten, og at jumperen er satt til Master, og kanskje at HD-0 er satt som oppstartsdisk i CMOS..... aaad Lenke til kommentar
aaad Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg husker ikke helt om jeg hadde noen sjakktrekk for løsning av problemet, annet enn at jeg brukte installasjonsprogrammet til å slette partisjonen, for så å partisjonere disken på nytt (primærpartisjon). Er det ikke partisjoneringsvertøy i programmet, får du vel bruke en startdiskett med FDisk (?) Ellers kan du jo sjekke at disken er koblet til IDE 0-kontakten, og at jumperen er satt til Master, og kanskje at HD-0 er satt som oppstartsdisk i CMOS..... aaad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå