Warwick Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Vel, har bestilt fra Siba.no. Men min ordrestatus har gått fra "salg" til "Kasellert". Kasellert er ikke en gang et ord! Ikke en forklarende mail, ingen ting! Vel, får ringe dem i morra. Skal ha min Sx1! Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Bestilte du med abo, så er kanskje ikke bindetiden din gått ut, og de får ikke opprettet abo. Jeg kjøpte min nå nettopp hos Computercity, som utrolig nok er et datterselskap til siba. gikk helt greit, det. Lenke til kommentar
Warwick Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Joda, de 12 månedene er utgått for 24 mnd siden, så det skulle være greit. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 er de tom? prøv gjerne andre...? Lenke til kommentar
Warwick Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Skal ringe å høre i morra. Lenke til kommentar
Gunde^ Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hvis du bestilte med Tele2 abonnement, så er problemet at de krever 50 000,- i inntekt de tre siste årene så de satser med andre ord ikke så mye på ungdommen. En skam av Tele 2 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hvis du bestilte med Tele2 abonnement, så er problemet at de krever 50 000,- i inntekt de tre siste årene så de satser med andre ord ikke så mye på ungdommen. En skam av Tele 2 Men om du er student med semesterkort, skolekort eller studentkort så fjerner de denne sperren. Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) nix. tele2 har fjernet studentsjekken for noen dager siden. så blir alle sjekket på lik linje. Endret 23. juli 2004 av Surreality Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Rart..den knappen for "student" var da der fremdeles da jeg skulle lage abonnementer i dag? Er isåfall veldig kjipt om de har fjernet studentknappen Endret 23. juli 2004 av Alastor Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Er nå ikke hos oss og har også fått mail fra kontaktperson at den var fjernet med umiddelbar virkning... vet ikke om de kan kontrollere det pr. butikklogin eller hva... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Rart..får sjekke dette opp i mårra. Lenke til kommentar
Warwick Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Vel, ringte kundeservice i dag. Etter mye om og men ble det til at jeg måtte legge inn bestilling på nytt. Dette gadd jeg ikke, så jeg dro like godt inn til Oslo og kjøpte over disk. Alt i orden! Jippi! Sliter bare med å få kobla til PC'en nå da.. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 For å koble til pc måtte jeg først oppgradere, se egne topic om dette (gikk som en lek). Etterpå gikk å koble til PC som en lek! (hadde FW 05 - skiftet FW 12). Jeg brukte forrresten guiden på siemens hjemmeside til oppgraderingen... Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 nix. tele2 har fjernet studentsjekken for noen dager siden. så blir alle sjekket på lik linje. var der i dag hvertfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå