Myrsve Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Grand Theft Auto: San Andreas Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Ti lde som venter på GTA san andreas, det kommer ikke til pc før om 1 år ca da Kommer på ps2 foreløpig! Vet ikke om detta var gammelt nytt, men jeg fikk vite det idag! Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Halo 2 11th November 2004 Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Ti lde som venter på GTA san andreas, det kommer ikke til pc før om 1 år ca da Kommer på ps2 foreløpig! Vet ikke om detta var gammelt nytt, men jeg fikk vite det idag! sånn har det jo vært hele tiden. Det er også mulig at det aldri blir sluppet til PC pga sviktende marked.. (mye pirat kopiering og drit.) Jeg gleder meg til San Andreas og Silent Hill 4- Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Metal Gear Solid 3! Endret 5. august 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Metal Gear Solid 3 Fordi det er spekket med nye gameplay muligheter, en jungel, en vannvittig sterkt plott, det er et Metal Gear spill, jeg vil gjerne finne ut mer om Big Boss og det er signert Hideo Kojima. GTA:SA Fordi jeg alltid har elsket GTA spillene og deres frihet. Spesielt digget jeg det da det kom til 3d. Jeg gikk "amokk" da Vice City kom og gleder meg til å se hva Rockstar nok en gang har klart. Lenke til kommentar
simes Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 GTA:SA kommer først til PS2, så til PC og xbox? Jeg gleder meg i alle fall til det spillet, selv om jeg ikke har ps2.. Vice city var utrolig bra. Jeg gleder meg også veldig til Timesplitters 3. Gleder meg til begge disse spillene på grunn av kvaliteten på forgjengerne. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 En venn av meg har vært i statene, kjøpte med doom3, må si det var imponerende!! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Er ikke noe konsollfan, så det får bli GTA Sand Andreas i håp om at det kommer til PC også. Lenke til kommentar
Erichsen Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Metal Gear Solid 3 Fordi det er spekket med nye gameplay muligheter, en jungel, en vannvittig sterkt plott, det er et Metal Gear spill, jeg vil gjerne finne ut mer om Big Boss og det er signert Hideo Kojima. GTA:SA Fordi jeg alltid har elsket GTA spillene og deres frihet. Spesielt digget jeg det da det kom til 3d. Jeg gikk "amokk" da Vice City kom og gleder meg til å se hva Rockstar nok en gang har klart. Må si meg enig i dette. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Metal Gear Solid 3 Fordi det er spekket med nye gameplay muligheter, en jungel, en vannvittig sterkt plott, det er et Metal Gear spill, jeg vil gjerne finne ut mer om Big Boss og det er signert Hideo Kojima. GTA:SA Fordi jeg alltid har elsket GTA spillene og deres frihet. Spesielt digget jeg det da det kom til 3d. Jeg gikk "amokk" da Vice City kom og gleder meg til å se hva Rockstar nok en gang har klart. Må si meg enig i dette. Ja, det er så riktig så riktig! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Nå gleder jeg meg til det nye Zelda! Skal si meg VELDIG enig i det. Har sett vidoen. Knall tøft. Digger Zelda serien totalt. Har kjøpt gamecube, med Zelda Collectors edition. Holder på å runde Majoras Mask og etterpå skal jeg runde Ocarina of Time på nytt Endret 6. august 2004 av Orresnei Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Kort og godt hvilke og hvorfor(kort i alle fall): -World of Warcraft, vel, whats there to say? Må bare bli nok en knallsuksess fra Blizzard Urovekkende at ingen har nevnt det ennå... -Jade Empire(Bioware ) Ser ut til å bli ett herlig action/rpg inspirert spill som utspiller seg i ett episk-østeninspirert plot! -Vampire Masqerade: Bloodlines, vampyrer, mørk stemning, med artige character muligheter og bra stemmer(faktisk)... -Doom3 og HL2(som alle andre) Fordi det er digg med gla' vold OSV!!! masse å glede seg til Metal gear solid3,Silent Hill 4, GTA:SA, blir en digg spillehøst, spørs om det blir tid til studier og trening da Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Kort og godt hvilke og hvorfor(kort i alle fall): -World of Warcraft, vel, whats there to say? Må bare bli nok en knallsuksess fra Blizzard Urovekkende at ingen har nevnt det ennå... -Jade Empire(Bioware ) Ser ut til å bli ett herlig action/rpg inspirert spill som utspiller seg i ett episk-østeninspirert plot! -Vampire Masqerade: Bloodlines, vampyrer, mørk stemning, med artige character muligheter og bra stemmer(faktisk)... -Doom3 og HL2(som alle andre) Fordi det er digg med gla' vold OSV!!! masse å glede seg til Metal gear solid3,Silent Hill 4, GTA:SA, blir en digg spillehøst, spørs om det blir tid til studier og trening da Kansje fordi topicet heter Hvilke spill Gleder du deg mest til i åt?(konsoll) og at den ligger i spill og tilbehør-konsoll kategorien. Men siden alle andre har nevnt Pc-spill så vet jeg ikke helt. men jeg gleder meg sykt til world of warcraft. Kommer til å bli et kongespill. Kan ikke huske at blizzard har sviktet meg noen gang. Fint lite spillutvikler firma som gir ut spillene selv, så vi slipper sånne halvferdige spill som EA-games gir ut. Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Brothers in Arms (xbox) Halo2(xbox) Kotor2(xbox) half-life2(pc [xbox??]) Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 San Andreas, Burnout 3, NFS Underground 2....de jeg kan komme på i farta. Lenke til kommentar
Erichsen Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Nå gleder jeg meg til det nye Zelda! Skal si meg VELDIG enig i det. Har sett vidoen. Knall tøft. Digger Zelda serien totalt. Har kjøpt gamecube, med Zelda Collectors edition. Holder på å runde Majoras Mask og etterpå skal jeg runde Ocarina of Time på nytt Glemte selvfølgelig å nevne Zelda. Skal kjøpe meg Gamecube når det kommer. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Grand Theft Auto: San Andreas og Fable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå