NuckChorris Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Halo 2 og Fable Enig i de to til xbox Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Gran Turismo 4 gleder jeg meg mest tell, skal bli morro å kjøra mot andre folk online. Ellers gleder jeg meg en god del tøll Rome: Total War også.. Lenke til kommentar
t0mse Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Gleder meg til HL2 kommer og slipper Source motoren, så den kan bli utnyttet av mod-team verden rundt . Vil se Natural-Selection på Source. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Helt klart GTA San Andreas! Lenke til kommentar
sig_1612 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Halo 2, Doom 3, Resi Evil 4, Metroid 2 og det nye Zelda spillet vist det kommer ut i år Lenke til kommentar
Gyllmo Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 GTA SA, MGS3, Doom III, Halo II mange spill jeg gleder meg til!! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hvis det er konsoll (PS2), er det: - GTA: San Andreas - Tekken 5 Og til PC: - HL2 - CS:S - Doom III Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Nå gleder jeg meg til det nye Zelda! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg gleder meg mest til Half Life 2 Om alt det jeg har lest på forumet til halflife2.net og andre sider så virker spillet veldig spennende. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg gleder meg kjempe masse til Age of empires 3! Spiller 2-ern online enda Og selfølgelig gleder jeg meg til hl2 og doom3. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 enten så har trådstarter feilposta, eller så har han ikkje fått med seg at stalker ikkje kjem på konsoll (ivertfall ikkje i år) Tenkte på PC jeg da spiller ikke på consoler det ser ikkje sånn ut. du posta denne trossalt i konsoll delen av forumet. da var det feil, pokker. men jeg mente pc Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Det enseste som er kjiipt med GTA SA er at det ikke er multiplayer muligheter, men det er det sikkert noen som klarer å fixe, som som på GTA VC Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Doom 3 og Half Life 2 Jahooooooooooooooooooooooooo! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Dette blir jo mer som en spam tråd, fortell hvorfor dere gleder dere til det spesielle spillet! Er jo det som er interessant. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Dette blir jo mer som en spam tråd, fortell hvorfor dere gleder dere til det spesielle spillet! Er jo det som er interessant. Sant Jeg gledre meg til STALKER fordi jeg digger action-rpg spill. Eneste jeg har prøvd i den sjangern er Gothic 1 og 2, og jeg elsker dem, så jeg har forhåpninger til stalker Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hvis det er konsoll (PS2), er det:- GTA: San Andreas - Tekken 5 Og til PC: - HL2 - CS:S - Doom III Grand Theft Auto: San Andreas, gleder jeg meg til fordi jeg har spillt alle GTA spillene. Og jeg liker tredje persons spill der man har litt "frihet"... Tekken 5: Gleder jeg meg til fordi jeg igjen har spillt alle spillene, og fått med meg hele "historien". Og tekken-serien er geniale slåss spill. --- Half-Life 2: Er mest fordi jeg har spillt enern. Og spillet har en genial historie. Men når Half-Life kom ut, var jo det, det beste spillet på markedet. Best "grafikk". Og det kommer sikkert HL2 og Doom III til og bli nå også. Counter-Strike: Source: Er så klart fordi jeg elsker cs, som veldig mange andre. Jeg spiller cs daglig. Og det skulle bare mangle at de ikke skulle lage et nytt cs med den nye motoren... Doom III: Er fordi jeg har spillt 2'ern. Og syntes det var et bra spill, da. Men også fordi jeg liker skumle filmer. Og dette blir jo på en måte en skummel film, bare at du styrer.. nesten alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå