Windoge Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg skal sende inn et deffekt NF7-S kort til Komplett, men kortet skal ikke til min adresse, da vil det bare koste meg 100,- ekstra i porto å sende det videre etter jeg har motatt det om jeg får det til min adresse. Må jeg ta kontakt med Komplett for å ordne dette slik? Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Send en mail til Komplett kanskje? - Judaz - Lenke til kommentar
likferd Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Er vel bare å gå inn på kontoen din å bytte adressen så lenge.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Er vel bare å gå inn på kontoen din å bytte adressen så lenge.. Da prøver jeg det. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Btw, grunnen til at jeg spør er fordi jeg skal selge det, også for å spare litt porto får jeg bare kortet tilsendt til personen som vil kjøpe kortet direkte fra komplett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå