Data_Noob [cB] Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg har nettopp gått til innkjøp av en 30 gigabyte Creative mp3 spiller... Og nå lurer jeg på hvilket program jeg bør bruke for å laste ned musikk?? Ikke nevn kazaa, FUCK KAZAA! Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning. Fra retningslinjene... Tror jeg ville ha sletta den posten før moderatorene ser den Lenke til kommentar
Flames Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Jeg har hørt at noen bruker DC++ til slikt, men du må jo ikke laste ned warez! Endret 22. juli 2004 av Flames Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Har på følelsen at det er noen som kan få seg en anmerkning her. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) bruk dc++ du. Endret 22. juli 2004 av Axentrix Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 for folk som ikke vet det så er DC++ overvåket...... Piratvirksomhet er ulovlig... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Det er ikke ulovlig å laste ned musikk i Norge. Det er heller ikke ulovlig å diskutere fildelingsprogrammer her på forumet. Det er ikke tillatt å gi hubadresser. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Det er ikke ulovlig å laste ned musikk i Norge. Det er heller ikke ulovlig å diskutere fildelingsprogrammer her på forumet. Det er ikke tillatt å gi hubadresser. Feil. Det er lov å diskutere fildelings programmer så lenge man holder seg unna informasjon om hvordan og hvor man kan laste ned kopibeskyttet materiale (warez). DC og torrent og andre klientere brukes blandt annet av RedHat for nedlasting av Linux distrubisjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg