Gå til innhold

Viasat history channel

Anbefalte innlegg

På min gamle sagem tuner fant jeg Viasat History Channel. Jeg er ganske opptatt av dokumentarer osv. så jeg syntes dette var en ok kanal. Jeg måtte imidlertid bytte til en Humax tuner, og nå finner jeg ikke denne.

Noen som kan hjelpe??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skal bare ha denne midlertidig. Spørsmålet var ikke om humaxtuneren er godgjent (men, jo den er det).

Vanskelig å si hva det kan være.

Hvis du har lastet ned siste software, samt kjørt en reinstallering av kanalene, er det nok kun å ta kontakt med Viasat og se hva de sier.....

En ting til:

her er listen på godkjent hardware (tunere) fra Viasat:

NOKIA 220S/9802S/9902S

SAGEM ModellISD4150MTG

THOMSON DSI35TH

STRONG SRT8700

TRIAX DSI350TX/DSI354TX

PACE DS420 NV

Her er ikke tuneren din (humax) ergo er den ikke godkjent, og du kan heller ikke regne med å ha alle kanaler fremover (grunnet systemskifte).... selvom den kun er midlertidig....

Endret av torkelma
Lenke til kommentar
Humax 5350 er godkjent for NDS og vil motta ny software ganske snart.

Det var rart. Den er ikke nevnt på Viasat's forhandler sider....

Alle som har godkjent tuner fikk ny software for noen dager siden... Da skal vel det finnes for Humax sin også?

Men siden tuneren skal være godkjent (??), og du har installert alle kanaler på nytt, samt siste software, er det nok kun å ringe viasat som står igjenn....

Endret av torkelma
Lenke til kommentar

jeg regner med at humaxen er godkjent ettersom den er på listen som viasat viser på den "hvordan oppdatere til NDS" videoen sin. Skal imidlertid ikke oppdatere til NDS før jeg __MÅ__. Skal muligens kutte ut viasat den dagen uansett, da jeg er litt imot innføringen av NDS :p

Da blir det ut med viasat, og inn med CD + dreambox :)

...men det var den history kanalen da...

Lenke til kommentar
jeg regner med at humaxen er godkjent ettersom den er på listen som viasat viser på den "hvordan oppdatere til NDS" videoen sin. Skal imidlertid ikke oppdatere til NDS før jeg __MÅ__. Skal muligens kutte ut viasat den dagen uansett, da jeg er litt imot innføringen av NDS :p

Da blir det ut med viasat, og inn med CD + dreambox :)

...men det var den history kanalen da...

Ring viasat 81522022 og se hva de sier.

Den kanalen skal være der!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...