Magsf Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Skjermkortet mitt ligger rundt 40 Cpu'en rundt 35 Harddisken rundt 30 Selve kabinettet rundt 30 Er dette høye temperaturer? Burde jeg gjøre noe med det? Jeg har 5 led vifter i pcen (Har til og med mekka et eget hull for den 5'te, trodde det ville hjelpe litt med temperaturen). Jeg har plexi kabinett, har det noe å si? Takker for alle svar! Endret 23. juli 2004 av Codi0Ne Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) bra temp. det, men hadde vært enkelre å bedømme hvis vi hadde visst hva hardware'n din er. EDIT: fant hardware'n din.. bra temp. absolutt! Endret 22. juli 2004 av datating Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg ville drept for slik temp. Lenke til kommentar
huf Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg ville drept for slik temp. Jeg òg! Lenke til kommentar
Magsf Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Ok =) Daså, trodde det var høye temperaturer jeg, men det er uten alle lysa på da. Stiger litt mer da. Men ikke mye:P Takk for svar datating! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå