merl1n Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Heisann! Søsteren min har akkurat kjøpt Samsung s300. Hun har Telenor kontant. Er MMS og WAP oppsettet det samme? Har satt opp så jeg får brukt WAP-browseren, men får ikke mottatt/sendt MMS. Når jeg går på Telenor sine hjemmesider står det at WAP oppsettet er det eneste tilgjenelige til den telefonen. Synes det høres rart ut med tanke på at jeg ikke får MMS til å funke når WAP funker. Takker for svar. edit: hvis det var uklart har jeg da brukt samme ip/bruker/pass osv osv på MMS innstillingene som på WAP instillingene. Endret 22. juli 2004 av merl1n Lenke til kommentar
tbone Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Ser ikke ut til at denne støtter automatisk oppsett på MMS, men du kan sikkert bruke disse innstillingene. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Det virket ganske likt som på s300`n ja. Men når jeg prøver å motta står det "Ikke funnet" (En som har ligget på vent en stund) og når jeg prøver å sende står det "Ikke tillatt". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå