Gå til innhold

Popups hele tiden jeg dør..!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bytt nettleser! Nesten all møkka kommer gjennom IE.

www.opera.com

www.mozilla.org

Neimen er det ikke lille Dan1el som kommer for å spre kvalme :roll:

Grunnen til at møkk kommer inn gjennom IE er at folk bare klikke ja på alt uten å se hva det er. Kunne du ikke heller råde gutten til å passe på hva han godtar når han er på nettet? Hva er egentlig vitsen med å bytte nettleser, når den han har nå funker ganske fint. Det tar han kanskje 5 min. å fixe problemet, så det er ikke nødvedig å bytte nettleser.

Hva med å råde deg til å være høflig. Slik jeg ser det (altså fra mitt ståsted i disse diskusjonene - som er "utenforstående" grunnet at jeg ikke beskjeftiger min tid på nettet med å disse IE, eller å disse de som disser IE ;) ) så er det faktisk du og ingen andre som lager kvalme her.

Det er jo en kjent sak at IE er mindre sikker enn andre nettlesere, ikke har den innebygd pop-up-blokking heller. Det faktum at du har "proud user of IE" i signaturen din gidder jeg ikke å kommentere utover det at du faktisk har akkurat den signaturen.

Og de fem minuttene det "kanskje" tar å fikse problemet kunne vært spart ;)

Jeg for min del foretrekker å forebygge problemene i stedet for å måtte slite med de etterpå....Hvis viftereima er slitt bytter du den jo før den ryker....

Lenke til kommentar
Litt Off Topic, men her er muligheten tilstede for Dere som ønsker å si / bidra med Deres konstruktive kritikk av IE.

http://www.digi.no/php/art.php?id=107081

http://blogs.msdn.com/ie

Forøvrig kan jeg også annbefale Spywareblaster, den virker meget Godt. :thumbup:

MvH

WB

Hvis du kjører porsche, hvorfor skulle du være med på å gjøre skoda bedre???

Ærlig talt altså, det er veldig hyggelig at det fins folk som liker IE, det beviser bare at vi er mennesker...

Men du må da på samme tidspunkt greie å skille mellom de som ønsker å gjøre IE bedre, og de som argumenterer for at man bør skifte nettleser. For å være ærlig - det eneste jeg kan si jeg "savner" i opera er at ctrl+tab markerer adresselinja, og det er ikke en gang et stort savn

Lenke til kommentar

Jeg oxo var hardcore fan av IE, men etter all den der "Hi Jackinga" måtte jeg installere å fjærne å styre inne på registret hele tiden, og det kan føre til uønskede mishaps. Så jeg byttet til Opera og er storfornøyd, pluss at opera har innbygd popup killer og tøffe mus "funksjoner" som jeg har blitt veldig vant til, jeg satt en dag å bruke IE å skulle bruke en mus bevegelse men d gikk ikke, jeg skjønte ikke hva som var feil:P Opera = Highly addictive på en positiv måte, anbefales på det sterkeste :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...