pcgutten Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hei! Som sagt i topic får jeg popups hele tiden om stop these popups og new offer to you og en som heter 680180.net. Og så skifter'n nettsia mi slik det komme noe daily horoscope automatisk installert Takler ikke dette her asså :EXTREMENO: Det kan poppe opp 2 like reklamer og Skal prøve med ad-aware nå! Takker for hjelp!! pcgutten Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 -Spybot -Ad-Aware -Google Toolbar -Brannmur/Anti-Virus Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 alternativ 1: mozilla alternativ 2: mozilla-firefox alternativ 3: opera alle tre er veldig bra nettlesere med innebygget pop-up blocking Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 alternativ 1: mozillaalternativ 2: mozilla-firefox alternativ 3: opera alle tre er veldig bra nettlesere med innebygget pop-up blocking Takk for off-topic'n Pcgutten sa at han vile fjerne popups i IE Han spurte ikke etter alternative browsere! There's a difference Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 kjør Ad-aware først, så Ccleaner og tilslutt innstaler Google Toolbar, hvis de fortsatt kommer er det pga. et program som du har innstalert. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 På en annen side så gjør han forbanna lurt i å legge inn en nettleser uten ActiveX til generell internettbruk - selv msn.com har anbefalt firefox for å unngå sikkerhetshull som lar virus og spyware legges inn på maskinen uten noe særlig innsats fra brukeren. En annen smart idé når man først skal være føre var er å faktisk lese EULA når man legger inn programmer. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Bytt nettleser! Nesten all møkka kommer gjennom IE. www.opera.com www.mozilla.org Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Bytt nettleser! Nesten all møkka kommer gjennom IE. www.opera.com www.mozilla.org Neimen er det ikke lille Dan1el som kommer for å spre kvalme Grunnen til at møkk kommer inn gjennom IE er at folk bare klikke ja på alt uten å se hva det er. Kunne du ikke heller råde gutten til å passe på hva han godtar når han er på nettet? Hva er egentlig vitsen med å bytte nettleser, når den han har nå funker ganske fint. Det tar han kanskje 5 min. å fixe problemet, så det er ikke nødvedig å bytte nettleser. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Bytt nettleser! Nesten all møkka kommer gjennom IE. www.opera.com www.mozilla.org OT; Hvor mange ganger har du postet disse linkene de siste dagene? Og når det gjelder sånne popups ang. popup-stoppers, har jeg selv opplevd at disse noenganger kommer gjenom "net send", stopp tjenesten "messenger" i services. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Hvor får jeg google bar? Tror ikke jeg får de etter ad aware, tror de er borte har surfet litt uten en pop up Lenke til kommentar
jocke Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hvor får jeg google bar? http://toolbar.google.com/ Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Thx Var nok bare et google søk men Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Har msn toolbar hvordan sletter man denne? Lenke til kommentar
huf Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Et annet godt gratis pop-up stopper program: http://www.download.com/Pop-Up-Stopper-Fre...ml?tag=lst-0-18 (bruker det selv og er meget fornøyd. Men så bruker ikke jeg ie heller da ) Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Har msn toolbar hvordan sletter man denne? Jeg tror den ligger i Legg til/Fjern programmer. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Oi! Den lå visst i fjerne programmer Så den ikke første gang Takk for svar, tror jeg har fått det jeg trengte nå Takk for all hjelp jeg har fått! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Oi! Den lå visst i fjerne programmer Så den ikke første gang Takk for svar, tror jeg har fått det jeg trengte nå Takk for all hjelp jeg har fått! Værsegod. Lenke til kommentar
Tørpærn Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Windows XP Service Pack 2 Endret 22. juli 2004 av Tørpærn Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg kommer ikke med kvalme, jeg kommer med gode råd. Uansett, så kan du lese litt her om hvordan du kan få fjernet popups: http://dan1el.net/pc/ Og husk, det finnes noe mye bedre enn IE der ute. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Jeg anbefaller deg å kjøre overnevnte anti-spyware programmer. Installer også anti-popup programvare dersom du absolutt vil holde på explorer. Explorer har en rekke hull, bla i active-x og det er IKKE nødvendigvis brukerens feil dersom det kommer spyware! Jeg har fått dette med explorer, uten i det hele tatt å trykke ja på noe som helst! Opera, mozilla og netscape er alle browsere som fungerer like godt/bedre enn explorer, og jeg anbefaller på det sterkeste å bruke en av disse istedenfor explorer. Jeg ser faktisk på MS explorer som en seriøls risikofaktor for en datamaskins sikkerhet! Til Lautsprecher: jeg synes faktisk det var du som laget uro nå. Popups/spyware er et STORT problem for mange ukyndige eksplorerbrukere. Dette problemet finnes ikke i opera, og det er helt naturlig å anbefalle en annen nettleser i en slik tråd som denne! Endret 22. juli 2004 av Zamoht Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå