Launch Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Skal snart bygge en PC og skal laste ned nyeste drivere til alt, men jeg stoppet litt når jeg kom til 3D kortet, er det lurt å bruke orginale drivere eller er det noen "Tweekede" drivere som er bra? Husker ettpar spill jeg skulle prøve en gang jeg hadde omega eller noe sånnt, spillet startet ikke engang. Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg har bestandig gått tilbake til orginale drivere etter å ha prøvd feks Omega . Trives best med Catalyst . Lenke til kommentar
Launch Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Overskrives eldre driver hvis jeg kjører install på den nye bare for å teste nå eller må jeg begynne å uninstallere å reboote? Fins det en felles firmware update eller noe sånnt for 9600Pro? har HIS 9600Pro 128 kort Endret 22. juli 2004 av Launch Lenke til kommentar
Inspekta Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Du bør slette den du bruker før du legger inn den nye, skaper alltid mye kluss hvis du ikke gjør det. Jeg har bare gode erfaringer med omega driverne og kan anbefale de, der har du også med en driver cleaner som kommer godt med. Den sletter alt av drivere fra registrene osv så du slipper ytterligere problemer Lenke til kommentar
Inspekta Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 P.S I siste omega driver har du en mulighet til å konfigurere installen så den funker med eldre spill som feks cs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå