Harkonnen Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Det er en enkelt å rigge opp, men om delene i den er beregnet for så mye kraftigere forbrenning er en annen sak. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hovedproblemene er jo bl.a. at metanol absorberer fuktighet. I tillegg så må pakninger, simmeringer etc. tåle metanol. Oljen man bruker må passe sammen... Ellers vil sylinder/stempel få bedre kjøling av metanol. Mulig at tenninga kanskje må justeres no'n grader. Men uansett vet jeg ikke hvor jeg får tak i metanol. Lenke til kommentar
Arco Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Startgass anbefales ikke hvis du vil bevare motoren. Kjennte til en "luring" (navn nevnes ikke) som utforsket dette på sin mazda av eldre årgang. Han strakte et rør ifra luftfilter boksen, gjennom torpedoveggen å inn i kupeen, så ved full gass ga han kompisen sin beskjed om å sprøyte inn startgass. Resultatet av det hele var et sinnsykt smell. Det var toppen som ble løftet x antal cm ifra motorblokka. pluss en ganske så høy "kul" på panseret. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 hehe, du skulle hatt bilde av det? Var det en dyr bil? samt motor? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 jeg tipper han snakker om seg selv:) Er vel strengt tatt bare å finne en gammel bil, som det å ødelegge motoren på ikke er så farlig..og prøve Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 jeg tipper han snakker om seg selv:) Er vel strengt tatt bare å finne en gammel bil, som det å ødelegge motoren på ikke er så farlig..og prøve hehe, lurte litt på om jeg skulle gjøre det på foreldrenes sin bil!!! oioi, der røk motoren gitt..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå