Deepsearch Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Har en kompis med 2 Mb/s linje fra telenor. Har fått satt opp dc++ 0401 i active mode og får masse treff ved søking, men nedlastingen går ikke over 2KB/s uansett hva vi prøver å laste ned. Noen som vet hva som er galt? Modemet er Thomson Speedtouch 510i med innebygget router. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Høres ut som det er ISPen din som ikke liker fildelingsprogrammer som DC++ så altfor godt. Hvilken ISP har du? edit: må lese bedre. Det høres fremdeles ut som det ovenfor, men jeg har ikke hørt at telenor driver og filtrer bort fildeling. Endret 22. juli 2004 av jokki Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Laster han opp? Det går bæsjtreigt da. Prøv Small Send Buffer(I Preferences i DC++) Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Jeg har 2Mbit fra telenor, og laster ned i oppmot 270KB/s edit: og bruker samme DC++ versjon Endret 22. juli 2004 av arnosmith Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Vet at opplastingen kan begrense nedlastingen, men så mye som dette er vel strengt tatt ikke mulig? Får stikke bortom ham i helga og prøve mere. Tror ikke det ble lastet opp mens vi prøvde sist. Får sette på netlimiter hvis det blir for ille opplasting. Small send buffer bør også testes ut ja! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hvis jeg ikke bruker Netlimiter når jeg kjører DC++ blir det bare krøll. Etterhvert som folk laster fra meg, nesten uansett hvilken hastighet de får, så synker min ned-hastighet kontinuerlig helt til den ikke kan synke lenger... Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hvis jeg ikke bruker Netlimiter når jeg kjører DC++ blir det bare krøll. Etterhvert som folk laster fra meg, nesten uansett hvilken hastighet de får, så synker min ned-hastighet kontinuerlig helt til den ikke kan synke lenger... Hva er det som gjør dette egentlig? Er det begrensinger i ADSL-systemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå