Gå til innhold

Dc ++ får bare 2 KB/s ned uansett fil?

Anbefalte innlegg

Har en kompis med 2 Mb/s linje fra telenor. Har fått satt opp dc++ 0401 i active mode og får masse treff ved søking, men nedlastingen går ikke over 2KB/s uansett hva vi prøver å laste ned. Noen som vet hva som er galt? Modemet er Thomson Speedtouch 510i med innebygget router.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som det er ISPen din som ikke liker fildelingsprogrammer som DC++ så altfor godt. Hvilken ISP har du?

edit: må lese bedre. Det høres fremdeles ut som det ovenfor, men jeg har ikke hørt at telenor driver og filtrer bort fildeling.

Endret av jokki
Lenke til kommentar

Vet at opplastingen kan begrense nedlastingen, men så mye som dette er vel strengt tatt ikke mulig? Får stikke bortom ham i helga og prøve mere. Tror ikke det ble lastet opp mens vi prøvde sist. Får sette på netlimiter hvis det blir for ille opplasting. Small send buffer bør også testes ut ja!

Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke bruker Netlimiter når jeg kjører DC++ blir det bare krøll. Etterhvert som folk laster fra meg, nesten uansett hvilken hastighet de får, så synker min ned-hastighet kontinuerlig helt til den ikke kan synke lenger... :hmm:

Hva er det som gjør dette egentlig? Er det begrensinger i ADSL-systemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...