Gå til innhold

Sliter med ustabilt system

Anbefalte innlegg

Har nettopp bygd meg shuttle.

Shuttle SN45GV2

AMD Athlon XP3000+

Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 512MB

Sapphire Radeon 9600XT Atlantis 128MB

NEC DVD recorder ND-2510A IDE

Men no etter eg har bygd han så er han så ustabil.

Hovedproblemet er at program berre plutseleg stoppar, får skjelden feilmelding men f.eks. når eg kjøre winamp så plutseleg går han ut av programmet, det samme skjer med mediaplayer, iexplore og mange andre, i 3dmark2001se kjem eg ikkje lenger enn til slutten av den aller første testen før pc'en går ut av programmet.

Har kjørt mem test på minne og fekk ingen error. Har og prøvd å reinstallere cpu og kjøledevice'n. PC'en idler på rund 50grader, prøvde og å sette ned FSB frekvensen frå 200mhz til 166mhz, altså underklokka prosessoren og då virka systemet meir stabilt, gjennomførte 3dmark2001se uten problem, men..... temperaturen på cpu'en var denn same ca. 50 grader......??????

Kjører vifta på såkalla smartfan (låg rpm til den kommer over ein viss temperatur), men då eg kjørte den på full rpm så synst eg systemet vart enno meir ustabilt.

På shuttle sine sider står det einaste at eg må reinstallere cpu og kjølesystem når maskina er ustabil. Kan problemet vere noko så lite som at eg har for lite kjølepasta eller noko?????

Nokon som har nokre gode råd???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som eg skreiv i første posten så kjørde eg memtest men det var berre den windows versjonen i eit par timar.

Nå kjørte eg den dos versjonen i 10 timar i natt og han fekk 2299 error.

Det betyr at minnebrikken er øydelagt sant? ...og at eg kan få ny på garanti???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...