Nicklas Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hei ! Når jeg har Norton Internet security aktivert så vil ikke banneren på siden min vises, vet dere hvorfor ? Tror den at det er pop-up eller noe ? Hva kan jeg gjøre for å la den vises med NIS aktivert ? Her er siden Håper på fine svar asap ! Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Ikke kall noe som helst på en webside for "banner" (med mindre det er reklame ), for da blir det slukt av de fleste ad-removere som NIS. Skift til "header", så går alt så meget bedre! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Vel... Jeg har ingen adblocker installert, og her vises ikke header i det hele tatt heller. Tror heller feilen din ligger i CSS'en. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Fjern display: inline fra #header du. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Uansett gjelder det jeg nevnte om NIS og "banner".. Har opplevd en del ganger at overskriften har forsvunnet fra sider fordi de heter "banner". Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Ja det funker nå .. endret alt som het banner til header Men jeg kom bare halvveis i sta så det var derfor det ble tull i css'en. Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå