Gå til innhold

K700i bluetooth problem

Anbefalte innlegg

Etter å ha installert all programvaren og lagt til og "verifisert" tlf i windows trodde jeg at jeg skulle begynne å overføre mp3 til tlf. Men ingen av programvaren finner tlf.... skjønner ikke så mye jeg....tlf finner pcn, og jeg kan styre media player med den....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm....har ikke et "bluetooth" sted jeg. Tastaturet og musen min er microsoft bluetooth. Er via denne jeg prøver å bruke tlf. Etter at jeg har lagt til min pc på tlf får jeg spørsmål om jeg vil aktivere fjernkontroll hele tiden. Det er for øvrig det eneste som fungerer...pluss desktop funksjonen da...

Finner ikke mobil i phonemonitor eller noe annet sted fra pcn, bortsett fra når jeg legger den til i wireless link..

Lenke til kommentar

Fungerer nok ikke det nei. Irriterer meg også at hele tiden jeg har på bluetooth på tlf kommer det opp en meld om jeg vil aktivere fjernkontroll hvert 10. sekund eller noe sånt...

Så lenge phone monitor ikke finner tlf så vil det nok ikke komme opp noen tlf under "send til" menyen, gjør hvertfall ikke det hos meg.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Nå har jeg løst problemet. Etter å ha vært på Jons guides fant jeg ut at det var microsoft sine bluetooth drivere som ødela for meg. Jeg fjernet dem, la inn IBM sine bluetooth drivere, og voilà ;)

Nå funker det fint.

Det eneste som av en eller annen grunn ikke fungerer er Sony Ericsson softwaren da, men det er egentlig ikke så farlig. Så lenge jeg får sendt mp3 til tlf, og bilder til og fra pc så er ikke resten så farlig. Glad jeg nå :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...