krutselno Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Etter å ha installert all programvaren og lagt til og "verifisert" tlf i windows trodde jeg at jeg skulle begynne å overføre mp3 til tlf. Men ingen av programvaren finner tlf.... skjønner ikke så mye jeg....tlf finner pcn, og jeg kan styre media player med den.... Lenke til kommentar
cazper_no Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Funker helt fint her med MSI BT-software, så det må være softwaren på pc'en din det er noe galt med. Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Men hvorfor fungerer det ikke med softwaren som fulgte med tlf?? Eller hva kan jeg gjøre galt...ingen programmene får kontakt med tlf. Network wizard forteller med bare at ingen mobiltlf er tilkoblet.. Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Har du på brannmur? Isåfall kan dette være problemet Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Hadde oppe brannmur ja, men det funket like dårlig uten... skjønner det bare ikke jeg... kan ikke noen som har peiling si meg hva jeg skal gjøre fra start til begynnelsen, hva man skal gjøre med mob OG pc.... vær så snill.... Lenke til kommentar
edur Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hei! Les kapittel 5.3.1 i "Read Me.txt" som ligger i mappen til SE softwaren (vanligvis C:\Program Files\Sony Ericsson\Mobile\). Her står det beskrevet trinn for trinn hvordan du skal gå frem. Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Hmmm....har ikke et "bluetooth" sted jeg. Tastaturet og musen min er microsoft bluetooth. Er via denne jeg prøver å bruke tlf. Etter at jeg har lagt til min pc på tlf får jeg spørsmål om jeg vil aktivere fjernkontroll hele tiden. Det er for øvrig det eneste som fungerer...pluss desktop funksjonen da... Finner ikke mobil i phonemonitor eller noe annet sted fra pcn, bortsett fra når jeg legger den til i wireless link.. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Her kan jeg bare høyreklikke på filen jeg vil sende til telefonen og trykke "Send Til" og så velger jeg telefonen min på en liste der Vet ikke om det fungerer hos deg da... Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Fungerer nok ikke det nei. Irriterer meg også at hele tiden jeg har på bluetooth på tlf kommer det opp en meld om jeg vil aktivere fjernkontroll hvert 10. sekund eller noe sånt... Så lenge phone monitor ikke finner tlf så vil det nok ikke komme opp noen tlf under "send til" menyen, gjør hvertfall ikke det hos meg. Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Nå har jeg løst problemet. Etter å ha vært på Jons guides fant jeg ut at det var microsoft sine bluetooth drivere som ødela for meg. Jeg fjernet dem, la inn IBM sine bluetooth drivere, og voilà Nå funker det fint. Det eneste som av en eller annen grunn ikke fungerer er Sony Ericsson softwaren da, men det er egentlig ikke så farlig. Så lenge jeg får sendt mp3 til tlf, og bilder til og fra pc så er ikke resten så farlig. Glad jeg nå Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Flott at du fikk ordnings på den saken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå