guttorm Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hmm, nå nok bestille en sånn ja, tipper prisen blir en 4-500 kr? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Den koster 550 kr. Lenke til kommentar
klikko Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 hmm er det sånn at man får volten opp til 3.4 med boosteren? det står at den ikke er kompatibel med dfi lp rev.b, er det fordi kortet allerede nesten gir 3.4? (det gir 3.3v) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 (endret) I utgangspunktet går Boosteren opp til 3.9V, men det er avhengig av hovedkortet også. Vet ikke hvorfor den ikke er kompatibel med DFI-kortet. Endret 24. august 2004 av Rikky Lenke til kommentar
klikko Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 I utgangspunktet går Boosteren opp til 3.9V, men det er avhengig av hovedkortet også. Vet ikke hvorfor den ikke er kompatibel med DFI-kortet. da begynner vi å snakke sjuke mengder med volt men uansett dypt skuffet over at den ikke støtter lanparty Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Det kan være at de ikke har testet den på DFI NFII-kortene, den ser jo ut til å fungerer på ande NF2-kort, så det burde jo egentlig gå på DFI sitt også. Kanskje det har noe med at de tar vmem fra 5v railen og ikke 3.3v railen som de fleste andre hk. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Er selv den stolte eier av et abit ic7-max3. Noen som har noen formeninger om hvor stor nytte jeg vil ha av denne? Sitter på et par geil ultra platinum pc4000 som nok drar god nytte av høy volt. Jeg er mer bekymret for spenningssvingningene kortet mitt er kjent for, og det er jo også notert at "Board may need VTT mod for best performance" om kortet mitt i den kompatibilitetslisten. Jeg er desverre MEGET redd for å utføre noen slike modder, noen som kan være til assistanse for meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå