Elyas Machera Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Futurama og The Simpsons, uoriginalt nok Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Cheers, M.A.S.H., CSI, Alias, The Agency mvh Pantera Lenke til kommentar
llyffant Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Futurama og The Simpsons, selvfølgelig Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Min absolutte serie er helt klart 24 sesong 3 Lenke til kommentar
GTS Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Friends, Airwolf og 8 Simple Rules Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jerico er skamkult! Var lit synd at di ikke lagte mer episoder da men.. Ellers så har vi jo LOST, som er tidenes beste serie! =) Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Mine favorittserier av alle eg har sett blir vel OZ og Heroes (Sesong 1 er ekstremt bra oppbygd!) Den serien eg ser på for tida er Entourage, og eg synest den berre blir bedre og bedre. Andre serier som kunne ha vore favorittserier: That 70's show Pure Pwnage Kongen av Queens The Office (den britiske versjonen sjølvsagt! Gareth Keenan og David Brent ftw!) Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Seinfeld, Simpsons, South Park, Family Guy og American Dad! Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hva med One Tree Hill og The OC? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Favorittene mine er The Simpsons og Kongen Av Queens fordi de er morsome. Liker også spesielt godt Prison Break, Lost og 24 fordi de er spennende og har mange karakterer jeg liker samt en etter min mening god handling. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 The Wire, Band of Brothers, Simpsons, South Park, Family Guy, Dexter, Entourage og Heroes Har sett deler av The Sopranos på TV, skal se hele serien snart. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Sun of the beach! 4 års bump faktisk.. Heftig.. Men får vel nevne mine serier da, Stargate: Atlantis og New Battlestar Galactica.. Scifi for alle penga ja Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Har du sett Firefly, whaley? Om du liker SF så kommer du til å digge den. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hmm, vanskelig å velge én favoritt, jeg har så mange serier som jeg virkelig elsker, blant annet Lost, Prison Break, Heroes, 24, Smallville, Jericho, OZ.... men om jeg må velge, så blir det likevel Lost. Ikke så lett å forklare hvorfor, men selv om alle seriene jeg her har nevnt har gitt meg fenomenale opplevelser på hver sin måte, er det én serie som skiller seg ut, og som har engasjert mer enn jeg trodde var mulig. Her handler det vel så mye om teorier, spekulasjoner, skjulte detaljer og diskusjoner på internett, som å se selve serien. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Favorittserien vil alltid være The Simpsons. Andre serier jeg liker veldig godt er Futurama, South Park, Prison Break, Desperate Housewives, Lost, Numbers og noen mindre såpeserier. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Las Vegas og Prison Break. =) Lenke til kommentar
VictorMordenheim Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Firefly er min favoritt serie tett fulgt av farscape og stargate sg1. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Komedie: Futurama, Friends og Scrubs Drama/litt spenning: The OC Action: Heroes, Prison Break og Lost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå