Gregor Martin Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg har 2 Pcer, begge med WinXP, en NGT linje, en ruter fra Belkin-8porter og en printer. Begge pcene har internett tilgang, men det er ikke kontakt mellom Pc'ene! Hvordan setter jeg opp en kontakt mellom disse pc'ene for deling av filer mm? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Sikker på at det ikke er en firewall som blokerer....?? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Kjør nettverkswizarden innebygget i XP. Høyreklikk på "Mine nettverkssteder". Velg "Egenskaper". I menyen til venstre velger du å "Installere et hjemmenettverk bla bla...". Lenke til kommentar
wil Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 helt riktig CobraM. egentlig skal det være ganske enkelt å sette opp nettverk med 2 XP maskiner. du må bare passe på å sette riktig arbeidsgruppe på begge pc`ene og sette automatisk IP på begge pc`ene. ellers kan det være som andre har skrevet at det er en brannmur som blokkerer nettverket. jeg har bare erfaring med å sette opp nettverk sammen med PC-Cillin og Norton Internet Security i hovedsak, er det andre brannmurer så er jeg ikke riktig sikker på hvordan det gjøres. Lenke til kommentar
Gregor Martin Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Takk for hjelpen Nå funker det faktisk... rotet litt med intern ip og den innebygde FW i xp før det funket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå