GRendal Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 hei, vurderer en bærbar data for kontorarbeid, litt film og kanskje Championship manager i ny og ne. er Ibm X31 noe å tenke på? takk for alle vurderinger. Lenke til kommentar
spez Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Helt grei maskin. Filmopplevelsen blir det nok så som så med på en så liten skjerm. Men du sier litt da. IBM har forresten fantastisk gode bærbare Du linket kanskje bare til telebutikken for å vise til specs. Men uansett, ikke kjøp noe der. Ting er gjerne priset høyere der enn andre plass Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 hva er det billigste du får Ibm X31 med de specsa? takk for svar! Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 barbara har en produktguide for en grunn ... http://produkt.barbara.no/vis_produkt.php?product_id=16925 Lenke til kommentar
Filla Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Om ikke det å handle fra Danmark bekymrer deg, kan du få toppmodellen X40 her, til en LATTERLIG lav pris. Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Du burde absolutt ta med Asus S5200 i din vurdering. Asus S5200N Meget lekker sak Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Du burde absolutt ta med Asus S5200 i din vurdering. Asus S5200N Meget lekker sak Celeron? *spy* det regner sebraformede brødristere før jeg NOENGANG bestiller noe som har celeronnavnet i seg. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Celeron? *spy* det regner sebraformede brødristere før jeg NOENGANG bestiller noe som har celeronnavnet i seg. Maskinen finnes i en p-m 1.5 utgave til rundt 15k.. Bedre kjøp enn x31 har jeg i allefall funnet ut. Diskutert i denne tråden. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=261584&st=0& Lenke til kommentar
petterg Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Litt inside info: tror ibm snart skal kjøre igang en kampanje. Så noe reklamematriell som var i ferd med å bli trykket og prisene der var ca 10% lavere enn de jeg fant i produktguiden på barbara.no. (Sammenligna bare to utgaver av R50, som hadde vært mest aktuell for meg.) Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 keen på T42P jeg ass Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 www.laptops.dk ligger jo ~25% under nypris i norge på IBM laptoper... Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 www.laptops.dk ligger jo ~25% under nypris i norge på IBM laptoper... husk norsk moms og valutakurs, men ja de er billigere i danmark.. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Dansk og norsk moms er omtrent lik, dermed blir det bare valuttakurs + frakt (som er omtrent det samme man betaler i frakt inne i norge). X40 fra laptops.dk koster ~16k I Norge koster den >20k Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Dansk og norsk moms er omtrent lik, dermed blir det bare valuttakurs + frakt (som er omtrent det samme man betaler i frakt inne i norge). X40 fra laptops.dk koster ~16k I Norge koster den >20k http://www.laptops.dk/?s=242 350kr i frakt, pluss 1000kr for norsk tastatur.. Jeg har selv vurdert å kjøpe her, men vil heller handle med en velkjent norsk butikk. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Norsk og dansk tastatur har samme layout. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Norsk og dansk tastatur har samme layout. nei, æ og ø har byttet plass på det danske tastaturet. Lenke til kommentar
Multiflex Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Er det ikke da mulig å bare bytte de to fysiske knappene, og bruke oppsettet for et norsk tastatur? En smule billigere det enn å betale tusen ekstra for å bytte plass på to knapper.. Lenke til kommentar
Asmodean Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Det er ikke bare det som er forskjellen på norsk og dansk tastatur. I tillegg er mange av spesialtegnene flyttet om på, så det kommer til å være forvirrende og nei, det nytter jo ikke å flytte tastene for du kommer til å taste der ø skal være selv om det står æ på den. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Det er ikke bare det som er forskjellen på norsk og dansk tastatur. I tillegg er mange av spesialtegnene flyttet om på, så det kommer til å være forvirrende og nei, det nytter jo ikke å flytte tastene for du kommer til å taste der ø skal være selv om det står æ på den. Det er keymapet til OSet som bestemmer hvilket tegn som kommer når du trykker på en knapp, derfor er det fult mulig å bytte om på tastene så lenge alle er like store. Tror også det finnes klistremerker man kan klistre oppå knappene for å få det til å se ut slik man vil (Bytte til dvorak f.eks ..) men jeg har ikke funnet noen norske enda. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Det er ikke bare det som er forskjellen på norsk og dansk tastatur. I tillegg er mange av spesialtegnene flyttet om på, så det kommer til å være forvirrende og nei, det nytter jo ikke å flytte tastene for du kommer til å taste der ø skal være selv om det står æ på den. er jo sjeldent at man i det hele tatt ser på tastaturet.. Og på hvilken knapper man trykker på. Det gjør man vel egentlig bare de første dagene man har fått pc'en. pga glede av å taste på laptop=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå