Gå til innhold

IBM X31 - verdt en tanke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt grei maskin. Filmopplevelsen blir det nok så som så med på en så liten skjerm. Men du sier litt da.

IBM har forresten fantastisk gode bærbare ;)

Du linket kanskje bare til telebutikken for å vise til specs. Men uansett, ikke kjøp noe der. Ting er gjerne priset høyere der enn andre plass ;)

Lenke til kommentar

Litt inside info: tror ibm snart skal kjøre igang en kampanje. Så noe reklamematriell som var i ferd med å bli trykket og prisene der var ca 10% lavere enn de jeg fant i produktguiden på barbara.no. (Sammenligna bare to utgaver av R50, som hadde vært mest aktuell for meg.)

Lenke til kommentar

Det er ikke bare det som er forskjellen på norsk og dansk tastatur. I tillegg er mange av spesialtegnene flyttet om på, så det kommer til å være forvirrende og nei, det nytter jo ikke å flytte tastene for du kommer til å taste der ø skal være selv om det står æ på den.

Lenke til kommentar
Det er ikke bare det som er forskjellen på norsk og dansk tastatur. I tillegg er mange av spesialtegnene flyttet om på, så det kommer til å være forvirrende og nei, det nytter jo ikke å flytte tastene for du kommer til å taste der ø skal være selv om det står æ på den.

Det er keymapet til OSet som bestemmer hvilket tegn som kommer når du trykker på en knapp, derfor er det fult mulig å bytte om på tastene så lenge alle er like store.

Tror også det finnes klistremerker man kan klistre oppå knappene for å få det til å se ut slik man vil (Bytte til dvorak f.eks ..) men jeg har ikke funnet noen norske enda.

Lenke til kommentar

er jo sjeldent at man i det hele tatt ser på tastaturet.. Og på hvilken knapper man trykker på.

Det gjør man vel egentlig bare de første dagene man har fått pc'en. pga glede av å taste på laptop=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...