Gå til innhold

Sjeldent med bein på hovedpersoner i FPS?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ehh.. hæ? For å ta et par eksempler, Max Payne og Super Mario Bros.

Eller har jeg misforstått?

Han mener first person shooters. Operation Flashpoint er et eksempel hvor man ser kroppen sin selv om det er FPS.

Dette skulle jeg også ønske flere spill hadde, er litt rart når man ser rett ned i bakken i de fleste FPS spill, uten at man ser føttene sine.

Lenke til kommentar

På "Freedom Fighters" ser du figuren i 3. person. Når du sikter med geværet, så kan du se det i 1. person. Forresten et meget artig spill. Dessuten så er det på billigsalg rundt om kring. Tror jeg kjøpte spillet mitt for 49 eller 99 kroner. Husker ikke helt eksakt, men det var i alle fall billig.

Lenke til kommentar

Andre spill hvor du ser føttene dine er bla. Soldner, Hitman 3, F.E.A.R (som jeg har sett på videoer), Project Eden osv osv...

Det finnes egentlig ganske mange spill hvor du ser kroppen din, men selvfølgelig på laaaangt nær så mange som de du IKKE ser kroppen da...

På "Freedom Fighters" ser du figuren i 3. person. Når du sikter med geværet, så kan du se det i 1. person. Forresten et meget artig spill. Dessuten så er det på billigsalg rundt om kring. Tror jeg kjøpte spillet mitt for 49 eller 99 kroner. Husker ikke helt eksakt, men det var i alle fall billig.

99kr? det er jo en knall pris!

Det er et GENIALT spill med GENIAL musikk! kjempe lett å spille!

Grafikken var ikke så sinnsykt bra, men den var allikevel nydelig!

Jeg ble nermest forelsket i den grafikken jeg! :love:

Selve spillet var jo så lett oppbygd og skikkelig artig allikevel!

Et kjempe bra alternativ for de som vil ha litt enkel moro! :thumbup:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...