MemorY Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) er'e noem som vet om noen spill hvor man har bein/underkropp??? Jg savner d på mange spill.............. ##Emnet på tråden har blitt endret av moderator (Blib). Vennligst les hva nettiketten har å si om dårlige emner og prøv å følge opp på dette neste gang. ## Endret 23. juli 2004 av Blib Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Ehh.. hæ? For å ta et par eksempler, Max Payne og Super Mario Bros. Eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar
stengah Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Ehh.. hæ? For å ta et par eksempler, Max Payne og Super Mario Bros.Eller har jeg misforstått? Han mener first person shooters. Operation Flashpoint er et eksempel hvor man ser kroppen sin selv om det er FPS. Dette skulle jeg også ønske flere spill hadde, er litt rart når man ser rett ned i bakken i de fleste FPS spill, uten at man ser føttene sine. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hmm....hvis jeg ikke tar feil så har vel Halo det? Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 På "Freedom Fighters" ser du figuren i 3. person. Når du sikter med geværet, så kan du se det i 1. person. Forresten et meget artig spill. Dessuten så er det på billigsalg rundt om kring. Tror jeg kjøpte spillet mitt for 49 eller 99 kroner. Husker ikke helt eksakt, men det var i alle fall billig. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hmm....hvis jeg ikke tar feil så har vel Halo det? Du tar feil, ja... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Andre spill hvor du ser føttene dine er bla. Soldner, Hitman 3, F.E.A.R (som jeg har sett på videoer), Project Eden osv osv... Det finnes egentlig ganske mange spill hvor du ser kroppen din, men selvfølgelig på laaaangt nær så mange som de du IKKE ser kroppen da... På "Freedom Fighters" ser du figuren i 3. person. Når du sikter med geværet, så kan du se det i 1. person. Forresten et meget artig spill. Dessuten så er det på billigsalg rundt om kring. Tror jeg kjøpte spillet mitt for 49 eller 99 kroner. Husker ikke helt eksakt, men det var i alle fall billig. 99kr? det er jo en knall pris! Det er et GENIALT spill med GENIAL musikk! kjempe lett å spille! Grafikken var ikke så sinnsykt bra, men den var allikevel nydelig! Jeg ble nermest forelsket i den grafikken jeg! Selve spillet var jo så lett oppbygd og skikkelig artig allikevel! Et kjempe bra alternativ for de som vil ha litt enkel moro! Endret 23. juli 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Man ser ikke bena sine i Duke Nukem 3d hvis man ikke setter på 3 person perspektiv. Et spill som er Fps der du ser bena dine er Montezumas Return. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hva med Thief 3? Ser man ikke kroppen sin der? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 [iC' date=23/07/2004 : 02:53] Hmm....hvis jeg ikke tar feil så har vel Halo det? Du tar feil, ja... Jeg burde ha vist bedre enn det. Men! Når du ligger i Cryo-tuben så kan du se kroppen din. Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Man ser ikke bena sine i Duke Nukem 3d hvis man ikke setter på 3 person perspektiv. Jodå! Det finns ju speglar här och var på banorna! /Olle Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 [iC,23/07/2004 : 02:53] Hmm....hvis jeg ikke tar feil så har vel Halo det? Du tar feil, ja... Jeg burde ha vist bedre enn det. Men! Når du ligger i Cryo-tuben så kan du se kroppen din. Jepp, det er sant...Men da kan du jo heller ikke bevege deg da... Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Detaljer kaller vi det Metallic Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Detaljer kaller vi det Metallic Making fun of me?! Off-topic... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Uten og si noe sikkert tror jeg han mener FPS spill der man ser beina sine, ellers ville han vel skrevet Kroppen på spill f.eks.? Bare en teori jeg har Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Man ser ikke bena sine i Duke Nukem 3d hvis man ikke setter på 3 person perspektiv. Et spill som er Fps der du ser bena dine er Montezumas Return. Du ser kun bena når man sparker. Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Tror det han mener er at du er øynene til personen på en mer realistisk måte , når du ser ned ser du brystet og bena dine, I et FPS spill altså... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå